מחפשים רעיון לטיול בפסח? טיול לחובבי הום סטיילינג - סרוגים

מחפשים רעיון לטיול בפסח? טיול לחובבי הום סטיילינג

אוטוטו מתחיל החג ומיד אחרי ליל הסדר יש כמה ימים יפים של חופש ומזג אויר מעולה .זמן מושלם לטייל בכיף. אז נכון שכשאתם מתכננים טיול אתם חושבים על פיקניק ומסלול הליכה מאתגר, אבל אני דווקא מתכוונת לטיול מסוג שונה- טיול הום סטיילינג בעקבות חנויות עיצוב מיוחדות וכייפיות, שניתן אגב גם לשלב עם הטיול המשפחתי הסטנדרטי

author-image
מחפשים רעיון לטיול בפסח? טיול לחובבי הום סטיילינג
  צילום: מתוך אתר פינטרס

עיצוב של כל חלל אינו מושלם אם אין בו פריט או מספר פריטים מעוצבים ומיוחדים לדקורציה. משרביה ,תמונה, אגרטל , שעון, אביזרי אחסון על מדפים, כריות צבעוניות ועוד, אלו יתנו לבית או למשרד את האופי והטאץ הסופי.

בסיום של עיצוב פרויקט , אני נוהגת לקחת את הלקוחות שלי ליום כיף שכזה ובו אנחנו בוחרים את פרטי הדקורציה.

ישנם מספר אזורים שיכולים להתאים ליום כיף שכזה:

אזור תל אביב יפו

תל אביב ויפו מלאות בחנויות עיצוב שוות ועדכניות. אזור שוק הפשפשים חווה בשנים האחרונות פריחה .חנויות עיצוב חדשות ועדכניות נפתחו בו ולכן טיול באזור יהיה חוויה באווירה של טיול בחו"ל וכיתות הרגליים במרוץ אחר הלבשת הבית – הופך פה ברגע אחד לתענוג.

חנות בשם "מדפים"– היא חנות קונספט מיוחדת וחדשה המציגה יצירות של יוצרים ומעצבים ישראלים ששוכרים שטח להצגת היצירות שלהם ולכן המגוון יחודי ומיוחד. (רבי אחא 4) למשל מוצרים בהדפסה תלת מימדית מבית  Fleximatter, 3D printing technologies, – יהיו גאווה ישראלית לביתכם.

(באדיבות מדפים)

"סמבטיון" -גם היא גלריה חדשה לפרטי עיצוב, המאופיינת בניחוח אפריקאי- אסייתי, וכבר מבחוץ מצליחה למגנט אליה את העוברים ושבים. בחנות מבחר נברשות, מראות, שולחנות קפה אביזרים לחדר הרחצה, פופים, כריות נוי ושאר חפצי דקורציה, המיובאים מהיבשת המדברית ומהמזרח – הודו ותאילנד.

לא תמצאו כאן מסכות מעץ, פסלים ומחצלות. הפריטים מבטאים שילוב של סגנון מפואר המזכיר ארמונות מלכים, היכלי המהרג'ות ומקדשים של הודו ותאילנד.

רבי תנחום 2, תל אביב-יפו

(צילום- דרור עינב)

גם בגלריה החדשה בשם "סאגה" (רבי פנחס 4), תוכלו למצוא פרטי עיצוב רבים למשל מזוזות מעוצבות.

(מזוזות מעוצבות מבית סאגה)

 

"וכמו כן כדאי לבקר בגלריה " אסופה"  הפועלת מרחק שתי סמטאות משם (יהודה מרגוזה 8).

בכלל כל אזור השוק מרתק ובביקור בין הסמטאות תגלו חנויות ואוצרות שונים .זהו יום של כיף מומלץ ביותר.

אזור השרון

גם באזור השרון יש מבחר משגע של חנויות. הרבה מהם בסגנון פרובנס, ממש קפיצה קטנה לחול. את החנות טורקיז בבית יצחק אתם חייבים לבקר.

2 דקות מנתניה ואתם נכנסים לגלריה מדהימה וצבעונית עם מבחר מאד גדול של פריטים מכל העולם.

למשל כיור צבעוני או אריחים מצויירים הופכים את פינת הרחצה או נטילת הידים לפינה קסומה.

(צלם- נדב פקט)

ברשפון תמצאו 2 חנויות מקסימות: הראשונה – סטודיו פינות. בחנות תמצאו רהיטים בסגנון הקאנטרי ובנוסף תוכלו למצוא גם אקססוריז קטנים של אווירה – מדפים מעוגלים לחדרי ילדים ולמטבח, קופסאות ועוד מיני אביזרים מקסימים ברוח טרנד השאבי-שיק המעט קיטשי.

הסטודיו, שמשמש גם בית מלאכה עם נגריה צמודה, מאפשר לכם להזמין חלק מהרהיטים בהתאמה אישית. הפרחים 37, רשפון.

החנות השניה: גלריית "דרך המשי" בה תוכלו למצוא מבחר של פריטים מגוונים כמו תאורה, ריהוט, טקסטיל, אביזרי אמבט ודקורציה לבית ולגן. ולאחרונה החלה הגלריה ביבוא של פריטי עיצוב הולנדים.

בישוב אודים שנמצא לא רחוק, ישנה חנות מקסימה בשם מוסקט.

בחנות תוכלו למצוא מעבר לפריטי העיצוב לבית גם מחלקה גדולה של עיצוב חדרי ילדים ותינוקות. פריטים כמו מצעים שמיכות וילונות ושאר פרטי דקורציה יהפכו את חדר הילדים לחגיגה של ממש.

(צלם- נדב פקט)

ואם אתם כבר באזור נתניה הזה אתם ממש חייבים לקפוץ לאיקאה. בעיני אף עיצוב אינו מושלם אם אין לכם כמה פרטי דקורציה משם,

אני מתה על שטיחון הזברה שלהם, שטיח זול שניתן לכבס בקלות ויכול להתאים לכל מיני פינות בבית כמו חדר עבודה, פינת משפחה אזור הכניסה ועוד, ובנוסף לידיעתכם השחור לבן חזר לאופנה במיוחד בשטיחים, והוא משתלב בצורה מקסימה עם צבעים שונים וגם עם פרטי ריהוט מעץ בגלל הגוונים הניטרליים שלו.

לא לפספס, שווה ביותר לקפוץ להאנגר מדהים וענק בשם פרחי תבור שבכפר ויתקין.

מבחר גדול של כלים ופרטי דקורציה שונים למרות שאין שם ריהוט. המחירים נמוכים מאחר שזה מקום סיטונאי ולכן נדרש מינימום של קניה בסכום של 300 ₪. בקלות אני מגיעה לסכום הזה!  ואם תלכו עם חברים תוכלו לחלוק את הרכישה.

(פינטרס)

אזור בני ברק/ רמת גן

אם אין לכם כוח להתחכך עם כל עם ישראל בכבישים ובאתרים , אני ממליצה לכם ליסוע לדיזיין סנטר הממוקם לא רחוק מקניון אילון רמת גן. . במתחם המקורה נמצאות חנויות עיצוב וריהוט רבות הפזורות על פני 3 קומות ויש לו חניה צמודה ובשפע.

יש בו חנויות של אקססוריז שוות כמו שוורץ, ביתילי- מבחר גדול ומקסים, תמונות של הציירת אילן אפרת, גלריית תמונות חדשה ומקסימה בשם גלריית פחות מאלף, שטיחי איתמר המיוחדת, וחנות טפטים שווה בשם מאיירס, מול נירלט.

שבת שלום וחג פסח כשר ושמח, ותיזהרו בבקשה בדרכים…..

להשתמע אחרי החג

====================================================

הכותבת: שלומית דאובה, מעצבת פנים והום סטיילינג

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הי זה פינטרסט לא פינטרס Pinterest
לתקוע סיכה במה שמענין | 16-04-2017 10:11