פירון, אשכנזי וגנץ הכריזו על הקמת תנועה חדשה - סרוגים

פירון, אשכנזי וגנץ הכריזו על הקמת תנועה חדשה

שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, והרמטכ"לים לשעבר בני גנץ וגבי אשכנזי הכריזו על הקמת תנועה חדשה בשם 'פנימה'. במהלך כל מסיבת העיתונאים דחו השלושה את ההערכות כי מדובר בתנועה פוליטית

author-image
פירון, אשכנזי וגנץ הכריזו על הקמת תנועה חדשה
  (צילום: גיל יוחנן, דנה קופל, יובל חן, ynet)

שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, והרמטכ"לים לשעבר בני גנץ וגבי אשכנזי הכריזו היום (שני) על הקמת תנועה חדשה בשם 'פנימה'. במהלך כל מסיבת העיתונאים דחו השלושה את ההערכות כי מדובר בתנועה פוליטית, ואף סירבו להתייחס לנושאים פוליטיים שעל סדר היום.

במסיבת העיתונאים החגיגית שנערכה בלוד השתתפו, מלבד ראשי התנועה, גם היזמים שלמה דוברת ועדי אלטשולר.

הרב פירון, ממייסדי התנועה, הסביר כי התנועה אינה פוליטית, וכי מטרתה לגשר על הפערים בין כל חלקי העם.

"הגענו לכאן כדי לייצר שיחה חדשה. כוכבי השנאה הם הפוליטיקאים, שעושים קריירה על גבם של הילדים שלנו, ומלמדים את דור העתיד שרק על ידי שנאה ניתן להתקדם ולהצליח", אמר הרב פירון.

גנץ דחה אף הוא את האפשרות כי התנועה תהפוך לגוף פוליטי ואמר: "אני אוהב את העם שלי, את המדינה שלי, ואת החברה שלי. זה יותר חשוב מהפוליטיקה, זאת שאלה חברתית כוללת".

"תגידו לנו שאנחנו תמימים", הוסיף גנץ. "אנחנו מבינים שיהיה קשה אבל חושבים שזה חשוב, וחושבים על הילדים של כולנו. לצערי, הפוליטיקאים לא מצליחים להרים את הכפפה, אני מקווה שאנחנו נצליח ליצור מגמה שיצטרפו אליה רבים".

הסופר מיכה גודמן חיזק את דבריו של גנץ והוסיף: "תנועת 'פנימה' היא לא תנועה פוליטית, אנחנו לא כאן כדי להיבחר, אלא כדי לחבר".

גבי אשכנזי סיפק אמירה משעשעת כאשר התבלבל ואמר שהוא שמח להצטרף לתנועת "קדימה", אך מיד תיקן את טעותו. "אני לא חושב שאפשר לעשות את הדברים רק דרך הפוליטיקה", הסביר. "אני חושב שאפשר לשנות את החברה אם נצליח לייצר השפעה והתעניינות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
גנץ אין לך זכות דיבור - פישלת ב"צוק איתן" וגם
נאוה | 03-04-2017 18:24
הסתרת מידע מאנשי הקבינט - הבוז לך גנץ ! החוצפה שלך להקים מפלגה בזמן שאתה לא ישר בכלל /מי יצביע לשקרן .
2
אז מה בבחירות הם לא יפצלו את השמאל? סתם משכורות מהקרן?
איזו אכזבה | 03-04-2017 19:39
עוד "תנועה" להורדת ביבי? פירון הוא ילד תמים וקשקשן עלה תאנה דתי מעריץ חילונים קלאסי כמו רוב הסרוגים הרגילים. אבל גנץ לא פראייר ובטח לא אשכנזי. שיעבדו על מישהו אחר - לא עלינו.
3
גנץ ואשכנזי. פירון לא טוב לכם.
לירון | 03-04-2017 19:56
הוא מסוג האנשים של "באתי, הרסתי, הלכתי". ראו את משרד החינוך והחינוך בארץ בזמן כהונתו.
4
עוד שמאלנים יהירים שישאבו כסף מהקרן החדשה ויטיפו לנו
יהודי | 03-04-2017 20:22
מוסר.
5
לכו איש לאוהלו ואל תבלבלו לעם ישראל את המוח, אתם בושה.
איזה הופעה מבישה של השלושה, | 05-04-2017 6:53
כל אחד חושב שהוא איזה נביא ויביא את הישועה לעם ישראל, נו פירון לך לדרום אמריקה שם תעשה מהפכות עם השם שלך פירון, שמעתם את הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי? איזו הופעה עילגת, ומבישה ספרו לנו מהיכן הכספים זורמים אילכם בעד שיפרסמו אנשים מסוגכם, בכסף שתורמים לכם כמה נכים אומללים עניים יתומים ואלמנות אפשר היה לעזור בכסף שממנים אנשים עלובים שכמותכם , אתה פירון הבזבזן הגדול שהיה בכנסת ושני האחרים לא יותר טובים, יש לכם פנסיות מפליגות מספיק עם התנועות ההצגות וכל אחד יביא ישועה גדולה ראינו מה יצא מהמחאה החברתית, המחראה החברתית, הגיחו בנט ושקד הנוכלים כמוכם, מספיק לעם ישראל מאנשים מסוגכם.
6
מה יש לכם להציע לעם ישראל שלא הוצע לו לפניכם?
קורןנאוה טבריה | 12-04-2017 16:53