צה"ל הוא פיקוח נפש ולכן אסור לנו לשתוק - סרוגים

צה"ל הוא פיקוח נפש ולכן אסור לנו לשתוק

יש סתימת פיות קשה ואכזרית, ומי שמעיז לדבר אמת מפעילים עליו לחץ עצום עד שהוא חוזר בו. זהו פוטש צבאי, בדרך שאינה מוסרית ואינה חוקית. מקור המלה פוטש בגרמנית. פירושה דחיפה, או מהלומה

צה"ל הוא פיקוח נפש ולכן אסור לנו לשתוק

מחתרת הסמאל מובילה הפיכה צבאית, כלומר עושה מהפיכה תרבותית פוליטית כנגד הקבוצה השלטת במדינה, שלא על פי הכללים הקיימים לחילופי שלטון, אך עדיין ללא שינוי רדיקלי של סוג המשטר. את זאת יודעים רבים, ביניהם אלופים ורבנים, אבל הם מפחדים להגיד את האמת.

סתימת פיות

יש סתימת פיות קשה ואכזרית, ומי שמעיז לדבר אמת מפעילים עליו לחץ עצום עד שהוא חוזר בו. זהו פוטש צבאי, בדרך שאינה מוסרית ואינה חוקית. מקור המלה פוטש בגרמנית. פירושה דחיפה, או מהלומה.

יש פוטש משפטי של הבג"צ. יש פוטש תקשורתי. יש פוטש מגדרי של הלהט"ב. יש פוטש אקדמי של מרצים ישראלים שתומכים בחרם על ישראל ועל אקדמיה ישראלית. יש פוטש לאומני של חברי הכנסת הערביים. יש פוטש מדיני של שוברים שתיקה וארגוני השמאל במימון זר. ועכשיו יש פוטש צבאי.

הרי היה ניסיון לשלב את הבנות ביחידות הלוחמות, והוכח שזה גם גורם נזק מבצעי ליחידות וגם נזקים גופניים חמורים לחיילות. למשל, מבקר המדינה דיווח שביחידה מסוימת שברי מאמץ של החיילים כ2% ושל חיילות כ21%. זאת ועוד, היה אבדן כושר לידה באחוזים גדולים מאוד. אלא שמשתיקים את כל זאת.

לצערנו, עתה מבצעת כת הסמאל פוטש צבאי נגד אזרחי המדינה, מוסדות המדינה וזרועות הביטחון ונבחריהם.

לחשוף נתונים

אם שילוב הבנות היה עניין צבאי מוכח מקצועית, הרבנים וגם אנחנו היינו שותקים, כי לא כולם מומחים בענייני צבא, אלא אם כן יש רב שהוא גם מפקד בכיר.

אבל שילוב הבנות הוא עניין פוליטי, יוזמה לדחוף השקפת עולם גם בצבא, בניגוד למחקרים בארץ ובעולם, כולל בצבא שלנו עצמו, ובענייני הפיכה צבאית כפי שאנו רואים בבירור, רבנים וכולנו כן מבינים, ולכן אנו מדברים.

מתחייבת הדרישה של נציגי הציבור ונבחריו, של ארגוני זכויות אדם ושל מכינות קדם צבאיות לבנות ולבנים, של עיתונאים ותחקירנים, לחייב את צה"ל לחשוף את אחוז הנשים הנפגעות בפגיעות בלתי הפיכות, בהשוואה לחיילים בתפקידי לחימה.

כשנתוני האמת יפורסמו חייבים להקים זעקה חברתית פמיניסטית קלאסית, שתדרוש הקמת ועדת חקירה ממלכתית.

נשים וגברים אינם שווים בצבא

לנשים הצעירות שפותו והוסתו להתגייס ליחידות לוחמות, יש שברי הליכה בדרגה 4, צניחות רחם, דלקות, פריצות דיסק. השירות הקרבי מרסק את נשיותן, את גופם ואת נפשם. מורידים את רף האימונים לבנות לרף לא מבצעי ועדיין יש 12 אחוזי פציעות, לגברים אפס. היו בנות שהיו ספורטאיות מצטיינות והיום הן פצועות.

נשים וגברים אינם שווים בצבא, כפי שאינם שווים בספורט חובבני תחרותי ומקצועי, כפי שמוכח בכל ענפי הספורט ובכל הצבאות בעולם העתיק והמודרני.

המכון לחקר הפיזיולוגיה בצה"ל, ערך מחקר וממצאיו מוסתרים. הנשים ממשיכות להיפגע באופן בלתי הפיך במהלך השירות הצבאי והאימונים . הגיע הזמן שהאמת תיחשף.

עלינו לומר ברורות: יש כאן כת של מחריבי העם והמדינה, בכל דרך אפשרית, כולל משפט הראווה האכזרי והמרושע לחייל המצטיין אלאור אזריה. בית דין שדה ומשפט הראווה נגד אלאור אזריה ומשפחתו, הינם בגידה בבטחון המדינה ובלוחמי צה"ל לדורותיהם.

כת הסמאל מחלישה את הצבא ופוגעת בגברים ובנשים ובבטחון המדינה. זו סכנה קיומית ממשית. הגיע הזמן לעצור את המחתרת הצבאית הפוליטית וגרורותיה בתקשורת ובארגוני השמאל. אנחנו אוהבים את הצבא ולכן אנחנו חייבים להביע מחאה ולומר אמת.

אי אפשר לשתוק.

בדרך כלל, צריך לדבר בעדינות, אבל כשיש מצב של פיקוח נפש, חייבים לדבר בתקיפות. צה"ל הוא פיקוח נפש. יש 350 מיליון ערבים סביבנו. אסור להחליש את הצבא בניסיון פוטש שהוא בגידה בערכים ובמוסר ובעם היהודי. לכן אנחנו חייבים לצעוק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כמה טפשות הנשים בעולמו של הכותב. הן פותו, הן הוסתו
משתומם | 31-03-2017 11:30
ממש צריך להציל אותן מהשבי הפמניסטי. אני במקומו לא הייתי סומך על שקול דעתן של נשים . הייתי מבקש להשפט רק אצל גבר. מנותח רק אצל רופא גם אם מס' אחת בתחום היא אשה. יורד מהמונית אם זו נהגת. חורד מהארץ אם תהיה ראשת ממשלה וכו.. אבל הרי הוא לא יעשה זאת כך שהצביעות חוגגת.
2
צודק ש כאן כת של מחריבי העם והמדינה
טל | 02-04-2017 16:27
אבל רק פיספסת את המראה מול העיניים שלך יש פה עם שרוצה לחיות ב2017 ויש עם שרוצה לחיות בממלכת יהודה
3
הכותב שקרן
ירון כהן | 05-07-2017 15:46
שקר אחד לפחות בתוך הכתבה - בשום מקום לא נכתב שהנשים ששירתו בקרבי יש להן כושר לידה מופחת. איפה ההוכחה לדבר הזה? שקר וכזב, תתבייש לך כתב עלום שם.