צפו: שיחת הטלפון המרגשת בין נתניהו לאיילה שפירא - סרוגים

צפו: שיחת הטלפון המרגשת בין נתניהו לאיילה שפירא

ראש הממשלה שוחח היום עם איילה שפירא שנפצעה קשה מבקבוק תבערה, וביקש לברך אותה על הנאום המרגש בפרלמנט האירופי. "אני רוצה להודות בשם כל עם ישראל"

צפו: שיחת הטלפון המרגשת בין נתניהו לאיילה שפירא
  צילום: משה לב רן

גם ראש הממשלה התרגש מהנאום של הנערה איילה שפירא בפרלמנט האירופי.

אתמול השיקה במהלך חסר תקדים יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון קבוצת ידידות למען יהודה ושומרון בלב הפרלמנט האירופי. מייד לאחר השקת קבוצת הידידות התקיימו שני מושבי עבודה של הקבוצה. אחד מהם עסק במימון טרוריסטים היושבים בכלא הישראלי ע"י האיחוד האירופי.

במושב הזה ריגשה את הנוכחים הנערה נפגעת הטרור איילה שפירא שנפצעה מבקבוק תבערה שהושלך לעברה ולעבר אביה לפני כשנתיים כשהיו בדרכם הביתה. איילה אמרה לנוכחים: "לפעמים כשאתם חושבים שאתם תורמים לשלום אתם בעצם מממנים מלחמה.

להודות לך בשם כל עם ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התרגש גם הוא מההופעה של אילה בפרלמנט האירופי. הוא שוחח עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ולאחר מכן עם איילה שפירא ואמר: "איילה, כולנו שמענו אותך. ריגשת אותי. וריגשת אותנו מאוד, כי אמרת את האמת הפשוטה בצורה כל כך משכנעת ואמיתית שגם עולה מהחוויה שלך, מהכאב שלך ומהאמת של כולנו. אני רוצה להודות לך בשם כולנו, כל עם ישראל. תודה לך איילה, שיהיה לך רק טוב וכל הכבוד לך – הרבה כבוד!״

ראש מועצת שומרון יוסי דגן שישב לידה בשיחה הודה לראש הממשלה על הדברים החמים ואמר:  אני יכול להגיד לך ראש הממשלה שהיא הייתה גיבורה למרות הכאבים ואני גאה שיש לנו תושבת כזו ונערה כזו שגרה בשומרון, ואני מקווה שכתוצאה מכל הפעילות הזו של ההסברה אנשים ידעו מה קורה ביהודה ושומרון ובמדינת ישראל באמת וזה יקרב אותם למדינת ישראל באמת"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו