העולם של עקיבא: ביקורת אלבום בכורה - סרוגים

העולם של עקיבא: ביקורת אלבום בכורה

הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן, השיק לאחרונה את אלבום הבכורה שלו 'עולמות', בו נותן הצצה אל העולמות המוזיקלים הנרחבים שיש בו. אנחנו האזנו והתרשמנו

העולם של עקיבא: ביקורת אלבום בכורה

בלי שום תוכניות ראליטי, או השמעות בגלגלצ הצליח עקיבא בשנה האחרונה להיכנס ללב של רבים מהמגזר. הסינגלים הראשונים שלו 'קרוסלה' ו'שיבוא טוב', סימנו אותו כ'הדבר הבא' במוזיקה הישראלית. אך נראה שדרכו של עקיבא רק מתחילה מאלבום הבכורה, שמעניק שלל טעימות לעולמות המוזיקליים של עקיבא.

באלבום 'עולמות', נהנתי להיחשף אל מוזיקה מקורית ונוגעת, שכתב והלחין עקיבא. היפה ביותר בה היא הכנות והישראליות שהיא מביאה איתה. החל מהשירים השקטים כמו 'עוד נשאר', 'יאספו שיריי' או שיר הנושא 'עולמות' ועד לשירים הקצביים כמו 'קרוסלה' או 'שיבוא טוב'.

אני באופן אישי התחברתי מאוד דווקא לשירים השקטים באלבום, שנותנים שלל רגעים אישיים ומלאים באמת וכנות. בהזדמנות זו גם אציין לשבח את צבע קולו הנקי והייחודי של עקיבא, שמשלב בתוכו המון עומק ועם זאת מין קלילות עדינה.

כל האלבום התברך בטקסטים מקוריים של עקיבא (מלבד השיר 'רננו' הלקוח מתהילים לג') אליהם מצטרפים גם לחנים מעולים של עקיבא וניר מיימון שגם הפיק מוזיקלית את האלבום.

הסינגלים שיצאו כבר מהאלבום: "קרוסלה", "שיבוא טוב", "רננו צדיקים" ו"לב לב של אבן", כבר הצליחו להסביר מעט את הכיוון הברור ועם זאת המגוון של עקיבא. אך ללא ספק משמיעת האלבום המלא חלקי הפאזל התחברו ליצירה שלמה, ישראלית יהודית משובחת שלא נופלת מהרמה של ריבו או בנאי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו