אירוניה משובחת: 'אתר סדרות' מצליח לפעול בשם מי שחסם אותו

אירוניה משובחת: 'אתר סדרות' מצליח לפעול בשם מי שחסם אותו

לאחר שכל ספקיות האינטרנט התחייבו בהוראת בית המשפט וארגון זיר"ה לחסום את 'אתר סדרות' ואת כל הדומיינים השונים הקיימים לאתר. החליט אתר סדרות להמשיך לפעול עם דומיין חדש ומפתיע, שלא נחסם עדין הנושא את שם הארגון שגרם לו להיחסם- האירוניה הרגה את עצמה אגב

אירוני: אתר סדרות מצליח לפעול בשם מי שחסם אותו
  (צילום מסך)

כמעט חצי שנה עברה, מאז שבית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו חסימה מוחלט לאתר "סדרות", המציג תוכן וידיאו לצפייה ישירה והורדה בהיקף נרחב. צו החסימה ניתן בעקבות פניית ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת), המאגד את חברות תוכן הווידיאו בישראל ובהן את: זכייניות ערוץ 2, HOT, yes, סרטי יונייטד קינג ועוד.

לאחר שכל ספקיות האינטרנט התחייבו בהוראת בית המשפט וארגון זיר"ה לחסום את האתר ואת כל הדומיינים (כתובות אינטרנט) השונים הקיימים לאתר כגון:  sdarot.tv, sdarot.pm, sdarot.wf ועוד. החליט אתר סדרות לשחק הפוך על הפוך וממשיך לפעול בזכות קניית דומיין חדש ומפתיע, בשם- 'zira.online'. (כן ממש על שם הארגון ששלח איליהם את צו החסימה- כמה אירוני).

האתר ממשיך עד היום לפעול בשם החוסמים (צילום מסך)

מאז צו החסימה האתר 'סדרות' ממשיך לפעול בשלל דומיינים שונים על אף ההליכים המשפטיים שנמשכו כבר למעלה משלוש שנים עד לקבלת צו החסימה מבית המשפט. אך היצירתי ביותר (בו הם משתמשים עד היום אגב) ללא ספק הוא  'zira.online'. אז עוד מישהו אמר מלחמה ולא קיבל?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סדות
אדווה קפלן | 22-03-2017 20:53
נמאס לי סגור אתו
2
למה אתר חסום
איציק | 10-07-2018 16:52
אני אדם נכה אוהב מאוד את האתר כדי לראות סדרות שאני אוהב כל היום אני בבית ונכנס לאתר אני מנסה לכנס לאתר ולא מצליך למה לפני כמה ימים כן היה לי הים אני לא מצליך לכנס לזה השאלה שלי העם הזה כרוך בתשלום תודה