בקרוב? מכבי 'גמרא שוטנשטיין' תל אביב - סרוגים

בקרוב? מכבי 'גמרא שוטנשטיין' תל אביב

המיליארדר החרדי ג'ו שוטנשטיין, המחזיק גם בשליטה של ענקית האופנה 'אמריקן איגל', מתעניין ברכישת קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תמורת שווי של 35 מליון דולר

בקרוב? מכבי 'גמרא שוטנשטיין' תל אביב
  ג'ו שוטנשטיין (צילום: כיכר השבת)

המיליארדר החרדי ג'ו שוטנשטיין, המחזיק גם בשליטה של ענקית האופנה 'אמריקן איגל', מתעניין ברכישת קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב כך מדווח היום (ראשון) האתר 'כלכליסט'.

על פי הדיווח, שוטנשטיין שנחשב לתורם גדול ולתומך בעולם התורה שעל שמו קרויה הוצאת הש"ס 'שוטנשטיין', מנהל בתקופה האחרונה מגעים על מנת לרכוש את השליטה במועדון הכדורסל מכבי תל אביב לפי שווי של 35 מיליון דולר.

כיום, בעלי המניות המרכזיים בקבוצה הם בעל השליטה בחברת פטרוכימיים הבורסאית דיוויד פדרמן ובעלת השליטה לשעבר באי.די.בי משפחת רקנאטי. כל אחד מהם מחזיק ב-29% ממניות המועדון. בנוסף מחזיק איש העסקים האמריקאי ריצ'רד דיץ' ב־17.5% מהמניות, שמעון מזרחי מחזיק 14.5% מהמניות ואיש הנדל"ן האמריקאי, בן אשכנזי, מחזיק ב־10% ממניות הקבוצה.

מקורבים למגעים טוענים כי פדרמן ורקנאטי הביעו נכונות למכור את חלקם בקבוצה. מזרחי, בעל המניות הוותיק ביותר והיו"ר המיתולוגי של הקבוצה, טרם נתן תשובה סופית.

שוטנשטיין מתגורר בניו יורק ומחזיק דירת פנטהאוז יוקרתית במלון וולדורף אסטוריה ושוהה רבות בישראל. בנו הוא חובב כדורסל שמקורב לקבוצת הכדורסל מיאמי היט שמשחקת בליגה האמריקאית הבכירה NBA ועל פי הדיווח ככל הנראה הוא הגורם שדוחף אותו לביצוע העסקה.

בנוסף, מזכירים ב'כלכליסט' כי אחד משותפיו של שוטנשטיין בנדל"ן בארה"ב הוא הראל ויזל, בעלי חברת האופנה הישראלית FOX, שהיא המאמצת של מכבי תל אביב בכדורסל ויבואנית 'אמריקן איגל' לישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו