בשמאל מברכים: "החלטת ליברמן היא צעד הכרחי" - סרוגים

בשמאל מברכים: "החלטת ליברמן היא צעד הכרחי"

באופוזיציה מברכים על החלטתו של ליברמן לדרוש את פיטוריו של הרב יגאל לוינשטיין או לסגור את המכינה בעלי. ח"כ חיים ילין מיש עתיד: "לווינשטיין, לא ראוי להיות מחנך בישראל ולא להיקרא רב"

בשמאל מברכים: "החלטת ליברמן היא צעד הכרחי"
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

בשמאל מברכים על האולטימטום שהגיש שר הבטחון אביגדור ליברמן לראש המכינה בעלי הרב יגאל לוינשטיין, תתפטר או שנסגור את המכינה.

"לווינשטיין, לא ראוי להיות מחנך בישראל ולא להיקרא רב. החלטת אביגדור ליברמן היא צעד הכרחי שינתק אותו מעלי, שתרומתה לחברה ולמדינה היא אדירה.", צייץ ח"כ חיים ילין מיש עתיד.

ח"כ איתן ברושי מהמחנה הציוני הגיב גם הוא בשמחה: "אני מברך על מכתבו של השר ליברמן בו הוא דורש מהרב יגאל לוינשטיין להתפטר מתפקידיו בישיבת ההסדר והמכינה הקדם צבאית בעלי. מיד לאחר שנחשפו התבטאויותיו המבישות של הרב לוינשטיין, קראתי להדיחו מתפקידו ללא שיהוי. כסא"ל במילואים, וכאב לבנות ששירתו שירות משמעותי בצה"ל (ואחת מהן עדיין משרתת כקצינה במילואים בדרגת סרן), אני מזועזע מאמירות שכאלה.

יש לשבח את ליברמן על עמידתו על העקרונות והערכים הראויים, ועל כך שעמד בהתחייבותו ופעל כשר ביטחון המגן על מסורת וערכי צה"ל לאורך השנים לעידוד של שירות פעיל ומשמעותי בצבא גם לנשים."

נבטל את הכרתה של עלי כמכינה

מוקדם יותר דיווחנו בסרוגים כי ליברמן, פנה במכתב לראש המכינה בעלי הרב יגאל לוינשטיין בו דרש ממנו להתפטר מתפקידיו במכינה ובישיבת ההסדר (למרות שעלי אינה מוגדרת כישיבת הסדר אלא כישיבה גבוהה).

השר ליברמן כותב לרב לוינשטיין כי במידה ולא יעשה כן הוא יפעיל את סמכותו להפסיק את ההכרה של משרד הביטחון בישיבת עלי כישיבת הסדר ויפעל לבטל את הכרתה של עלי כמכינה קדם צבאית, זאת על-רקע התבטאויותיו הפוגעניות של הרב לוינשטיין נגד נשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הלואי שהבנים שלי היו לומדים אצל הרב יגאל
יעל | 16-03-2017 9:23
לא הייתי רוצה מאלה שנחשבים ראויים ע"י ילין
2
יהודים צבועים
נאסר | 16-03-2017 11:00
אתם היהודים באים בטענה שארץ ישראל שייכת ליהודים , בגלל שכך כתוב בתורה שלכם! התורה שלכם אוסרת בנות בצבא! אף יהודי/ה לא מקיימ/ת את התורה! כל הבנות שלכם זונות! אף יהודי לא שומר שבת! איזה יהודי , לא יודע שאסור לעשן בשבת? אתם היהודים צבועים! אתם היהודים יודעים שהלבוש של המוסלמיות , הוא הלבוש של – הנשים של אברהם יצחק ויעקב , וכל שאר אבותיכם , וכל הבנות שלכם הולכות , ההפך ממה שצריך להתלבש! הכל שקר אצלכם היהודים, אתם משנים את הדת שלכם בכל רגע , לפי איך שנוח לכם, ברור שזה לא נכון! אני לא יודע למה אתם מנצחים כל הזמן? אתם עושים את ההפך מהיהדות!