שיחקה באש: כתבת גל"צ הדס שטייף נעצרה - סרוגים

שיחקה באש: כתבת גל"צ הדס שטייף נעצרה

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף עוכבה היום לחקירה בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, בעת שסיקרה את השריפה הענקית במושב פורת

שיחקה באש: כתבת גל"צ הדס שטייף נעצרה
  (צילום: יוסי זליגר/פלאש90)

שריפת מחסן הזיקוקים בפורת.

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף עוכבה היום לחקירה בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, בעת שסיקרה את השריפה הענקית במושב פורת.

מהמשטרה נמסר לסרוגים: "מדובר באירוע שריפה אשר לווה בפיצוצי חומרים נפיצים וחומרים דליקים נוספים ועל כן הורחקו כלל השוהים במקום למעט כוחות ההצלה שהורשו להיכנס לזירה במטרה להציל חיים. גם כלי התקשורת לא הורשו להתקרב לזירת האירוע מחשש לחייהם.

שוחררה מיד

לצערנו בחרה הכתבת לא להישמע להנחיות השוטרים בזירה תוך שהיא מנסה להיכנס לזירת האירוע ובכך לסכן את חייה. למרות האמור, מעצר עיתונאי אינו דבר שבשגרה ויש מקום לנהוג באיפוק ובשיקול דעת מירבי ועל כן הוחלט לשחררה לאלתר ונסיבות האירוע ייבדקו".

מגלי צה״ל נמסר: ״מדובר באירוע חריג ביותר. הדס שטייף היא כתבת מנוסה ביותר ומוערכת וכמי שסיקרה אלפי אירועים, אנו סומכים על שיקול דעתה בשטח. לשמחתנו האירוע הסתיים במהירות, אך נדרוש לקבל הבהרות מהמשטרה על הצעד החריג בו נקטה כנגד עיתונאי שמילא את תפקידו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יש לה בלעדיות...
| 14-03-2017 13:24
יש לה בלעדיות על אייטם מעולה!
2
בושה למשטרה ודוברת המשטרה
שמוליק | 17-03-2017 17:06
נתחיל הדוברת המשטרה . מאז שמונתה משפט אחד חכם לא הוציאה מפיה . שימו לב מה קורה לעיתונאי כשכל מצולם . תארו לכם מה עבר על אינדל מהאח הגדול . כל מה שאמר נכון . מסתבר שוטרים הם אנשים רעים מאוד . מתוסכלים וחסרי שכל .
3
חוסר אחריות של הכתבת הדס שטייף
איל | 19-03-2017 18:54
עם כל הכבוד לכתבת הדס שטייף, תחום ההתמחות שלה הוא פלילים ולא חומרי נפץ ופירוטכניקה. כניסתה לאזור שנסגר ע"י המשטרה וכוחות ההצלה מעידה על שיקול דעת מוטעה והתנהגות חסרת אחריות. התקרבות פיסית אל מוקד הפיצוצים מהווה סיכון חיים. כוחות ההצלה מסכנים את עצמם לצורך הצלת חיי ניפגעים, אבל עיתונאית איננה חלק מכווחת הצלה אלו ועליה להישמע להנחיות הבטיחות כמו כל אזרח אחר. רצונה לאסוף מידע לצורך פירסום עיתונאי אינו מהווה "בגד מגן" מפני הדף הפיצוצים והרסיסים. לעניות דעתי, טוב תעשה הדס שטייף אם תתנצל בפני משטרת ישראל וכוחות ההצלה, ותטמיע את העובדה שהיא איננה חסינה בפני חומרי נפץ וגם לא מביקורת.
4
הלך עלינו - אנחנו אסירי המימסד המושחת.
שוש | 04-07-2017 16:13
הצילו, הצילו העם חייב למאת לרחובות.
תלמד לכתוב...
מנשה | 23-10-2020 23:32
תלמד לכתוב
5
כיעור נוראי מביפנים...
ל. | 23-10-2020 6:40
כיעור נוראי מביפנים וגם מבחוץ?!