"על מי הם עובדים?": קרב ציוצים חריג בין נתניהו לזריף - סרוגים

"על מי הם עובדים?": קרב ציוצים חריג בין נתניהו לזריף

ראש הממשלה, נתניהו, ושר החוץ של איראן, התעמתו מעל דפי הטוויטר, כל אחד בדף שלו, בעקבות דברים שאמר נתניהו עליהם הגיב מוחמד זריף. נתניהו: "על מי הם עובדים?"

author-image
"על מי הם עובדים?": קרב ציוצים חריג בין נתניהו לזריף
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

קרב ציוצים בין נתניהו לשר החוף של איראן, מוחמד זריף.

לאחר שהאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בסילוף ההסטוריה והתורה וטען כי דווקא איראן היא זו שהצילה את העם היהודי שלוש פעמים, נתניהו השיב לשר החוץ של איראן, מוחמד זריף, בחשבון הטוויטר שלו, ותקף אותו.

קרב הציוצים החל לאחר שזריף, תקף את נתניהו, וטען כי הוא מעוות את ההסטוריה ואת התורה.

דבריו של זריף הגיעו בתגובה לדבריו של נתניהו לפיהם "לפני 2,500 שנה, בפרס העתיקה, היה ניסיון להשמיד את העם היהודי, שלא צלח, ואותו אנחנו מציינים בחג הזה. והנה היום יש ניסיון מהממשיכה של פרס, איראן, להשמיד את מדינת היהודים. הם אומרים את זה בצורה הכי ברורה, חורטים את זה על הטילים הבליסטיים שלהם".

בעקבות הדברים, כתב זריף בחשבון הטוויטר שלו כי "בכדי למכור שקרים גזענים נגד האומה שהצילה את היהודים 3 פעמים, נתניהו פונה לזיוף ההיסטוריה וזיוף התורה. כוח ההרגל".

לצד הציוץ, פרסם זריף הצהרה רשמית בה הוא טען כי נתניהו "לא רק מעוות את המציאות היום, אלא מעוות גם את העבר – כולל כתבי הקודש היהודיים".

הוא הוסיף כי "עצוב מאוד שהשקרים הגיעו לנקודה בה נתניהו מאשים אומה שלמה שהצילה את היהודים 3 פעמים במהלך ההיסטוריה". בדבריו על הצלת היהודים לאורך ההיסטוריה, מכוון זריף לאחשוורוש, כורש, ולמלחמת העולם השנייה.

אלא שכאמור, נתניהו לא נשאר חייב והשיב בציוץ משלו. הלילה הוא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה הערב (שני) לביקורתו של שר החוץ של איראן מוחמד ג'וואד זריף שאמר כי העם האיראני הציל יהודים פעמים רבות במהלך ההיסטוריה. לדברי נתניהו בחשבון הטוויטר שלו, "זריף מדבר על סובלנות בזמן שהשלטון במדינה תולה הומואים, כולא עיתונאים וקורא להשמדת ישראל. על מי הם עובדים?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו