ווטסאפ חושבת על מודל עסקי חדש ויש כמה שיאלצו לשלם על זה

ווטסאפ חושבת על מודל עסקי חדש ויש כמה שיאלצו לשלם על זה

אומנם הובטח שלא נשלם על השימוש בווטסאפ בעתיד, אך ככל הנראה יש מי שיצטרכו לצאת מהכלל בקרוב ולשלם לצוקרברג בעקבות מודל עסקי חדש שחברת פייסבוק מתכננת ליישם באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם

author-image
נחשף: מי יאלץ בקרוב לשלם על שימוש בווטסאפ?
  (צילום: שטארסטוק)

אם עד היום לא היה מובן איך אפליקציית המסרים הגדולה בעולם, מצליחה גם ללא פרסומות או תשלום מהמשתמשים להרוויח כסף. אז כנראה שבקרוב כולנו נבין כי בימים אלו ווטסאפ בוחנת מודל עסקי חדש, שלא יחרוג מחווית המשתמש שהתרגלנו אליה עד היום ועם זאת יכניס לא מעט רווחים לחברת פייסבוק, שכזכור רכשה אותה ב 19 מיליארד דולר.

אז איך פייסבוק מתכוונת להרוויח עלינו בלי לגרום לנו לשלם או לצפות בפרסומות? כעת מתברר שהמודל העסקי שנבחן יאפשר תקשורת בין עסקים למשתמשים פרטיים בשירות המסרים. החברות שיהיו מעוניינות בכך יצטרכו לשלם ובתמורה לכך ווטסאפ תאפשר להם לתקשר עם לקוחותיהן דרך ווטסאפ, באמצעות הטמעת האפליקציה במערכות שלהן.

האם בקרוב בעלי העסקים יצטרכו לשלם כדי להיות בקשר? (צילום: שטארסטוק)

בשלב הזה פייסבוק מקפידה להבהיר שאין הכוונה לתת אופציה למשלוח הודעות ספאם ופרסומות למשתמשיה, (כך שעדין מוקדם להתרעם). הדרך שתאופשר לחברות תהיה שרות עבור המשתמשים, כגון יצירת קשר עם בנקאי או שליחת עדכונים לרוכשי כרטיסים על האירוע.

ככל נראה חברות שכבר משתמשות כיום במודל הווטסאפ, כדי לשמור על קשר עם לקחותיהן יצטכו לשלם על כך בעוד שלשאר המשתמשים הפרטיים האפלקציה תשאר חינמית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו