​צפו: השיר שזכה בתחרות השירה בישיבה התיכונית - סרוגים

​צפו: השיר שזכה בתחרות השירה בישיבה התיכונית

תחת הכותרת 'סינגדוס' הפיקו בישיבת צביה פתח תקווה תחרות שירה. האירוע כלל את חבר השופטים ישי לפידות, ישי ריבו ואייל כהן שהחוו את דעתם על השירים שהתלמידים הלחינו, ניגנו והפיקו

​צפו: השיר שזכה בתחרות השירה בישיבה התיכונית
  (צילום: אליסף צור​)

תחת הכותרת 'סינגדוס' הפיקו בישיבת 'צביה פתח תקווה' תחרות שירה. האירוע כלל את חבר השופטים ישי לפידות, ישי ריבו ואייל כהן שהחוו את דעתם על השירים שהתלמידים הלחינו, ניגנו והפיקו.

באירוע שהתקיים באולם מתנ"ס עמישב בעיר נכחו מאות אנשים בהם הורים וחברי התלמידים שהגיעו לצפות בביצועים המרגשים.

במקום הראשון זכה השיר 'ביחד עם אבי' שהולחן ונכתב על ידי תלמידי כיתה י' בישיבה ובוצע על ידי הזמר אייל אביב בוגר להקת הקינדרלך. בישיבה מספרים, כי האירוע לצד נתינת מקום לכישרונותיהם של התלמידים נועד לעצב ולהעצים את יכולת המסוגלות בקרב התלמידים לממש את חלומותיהם ולהגשים את אשר על ליבם. השירים שנכתבו והולחנו על ידי התלמידים בסימן 'להרים את הדגל', בקשו לבטא ערכים תורניים שונים "תיקון עולם יתבצע על ידי הרמת כלל הדגלים של התורה" אמרו בישיבה.

הפתעת הערב דווקא הגיע מכיוונם של אנשי הצוות והמורים שהכינו הפתעה לתלמידים, כתבו והלחינו שיר מרגש ומיוחד על ההתמודדות של תלמיד מהמבט שלהם. הצוות זכה למחיאות כפיים סוערות וההתרגשות ניכרה על פני הקהל וההורים. את השיר כתב והלחין המורה המיוחד בניה קהלני שמלמד אנגלית את תלמידי הישיבה.

"כשאנחנו ניגשים לפרויקט מסוג שכזה אנחנו קודם כל שמים לעצמנו דגל ומטרה, הפעם החלטנו שהתלמידים יניפו את הדגלים אותם הם בוחרים להניף ולנוסס", מספר הרב גולן דיעי ראש הישיבה. "התלמידים השנה הפתיעו אותנו מאוד, הן ברמת הכתיבה והיצירתיות והן בביצוע המיוחד והכישרון האדיר שטמון בהם".

אייל אביב, המנצח הגדול של הערב, סיפר כי "לא בכל ישיבה הייתי מקבל במה שכזאת ופלטפורמה כל כך מחבקת כדי לפרוח ולצאת החוצה. מכל המקומות שהופעתי בחיים תמיד כיף להופיע מול החברים שלך שדוחפים אותך קדימה, אני מתרגש כל שנה מחדש וכבר עובד ומחכה לשנה הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תגיד אתה מטומטם? כל היום יושב ומגיב לכתבות
אבי | 03-03-2017 0:42
תגובות שלא מעידות על חוכמתך