קבלו הצצה לחדר החזרות של שולי רנד - סרוגים

קבלו הצצה לחדר החזרות של שולי רנד

לאחר שהצצנו לחדר החזרות של יוני גנוט ולהקתו שעובדים במרץ על מופע ההשקה (שיתקיים היום אגב), גם האמן האהוב עלינו שולי רנד ולהקתו נותנים הצצה מתוך חדר החזרות לקראת לו"ז הופעות עמוס במיוחד

author-image
קבלו הצצה לחדר החזרות של שולי רנד
  עם הסיגריה ביד אחת ומיקורפון, כזה הוא רנד(צילום מסך)

לאחר שהצצנו לחדר החזרות של יוני גנוט ולהקתו שעובדים במרץ על מופע ההשקה (שיתקיים היום אגב), גם האמן האהוב עלינו שולי רנד ולהקתו נותנים הצצה מתוך חדר החזרות לקראת לו"ז הופעות עמוס במיוחד של סבב ההופעות "רצוא ושוב".

בחדר החזרות מבצע רנד את הסינגל שהשיק לאחרונה "לא תדעי כמה", המבשר את בואו של אלבום חדש ושני במספר."למופע החדש קראנו "רצוא ושוב" ביטוי המדבר על העליות והירידות שעובר האדם בחייו ועל המתח בין יישוב הדעת לטירוף הדעת." מספר שולי רנד. "השיר נעשה בשיתוף עם המפיק המוזיקלי אסף תלמודי, עוסק בגעגוע, כיסופים וחוסר האונים של החושק מול הנחשק".

כזכור מאז אלבום הבכורה המוצלח 'נקודה טובה', שיצא ב2008 היוצר שולי רנד הספיק לעבור לא מעט עליות וירידות. בין ולבין לעשות שלל שיתופי פעולה מעניינים החל מסבב ההופעות "ת'מבינ'תי" כמחווה למאיר אריאל ועד להצגת הילדים בה השתתף בחנוכה האחרון. בימים אלה עובד על אלבום חדש שעתיד לצאת ככל הנראה במהלך השנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו