ההווי ישראלי המחיר שפוי: נווה דרור - כל מה שצריך - סרוגים

ההווי ישראלי המחיר שפוי: נווה דרור – כל מה שצריך

כשמגיעים לנווה דרור קל לדמיין את הקהילה הישראלית שעומדת לקום פה. בין עיר העתיד חריש המאוכלסת בימים אלו, יחד עם כל השירותים המוצעים לתושביה, לבין נוף קסום מכל כיוון שרק מסתכלים, מתכננים חברי הקהילה ליצור מקום חדש שיכלול בתוכו את כל מה שישראלי | בונים קהילות באתר סרוגים

ההווי ישראלי המחיר שפוי: נווה דרור -  כל מה שצריך
  נווה דרור (צילום: הר כביר)

מבחינת יוזמי הקהילה הישראלית בנווה דרור, רחובות היישוב עתידים להתמלא במגוון אנשים מהקשת הישראלית העוסקים במקצועות שונים, מרגישים חיבור למדינה ולחברה בה הם חיים ורוצים ליהנות מחברה מגובשת וערכית.

פגשנו את יונתן, משווק הפרויקט במטרה לשמוע ממנו מה זה אומר לגור בקהילה ישראלית. "בגדול חברי הקהילה יגדירו את עצמם" מסביר יונתן, "אנחנו מקיימים עכשיו סבבי מפגשים למתעניינים שמעוניינים להיות חלק מהקהילה הזו ובמהלך המפגשים האלה יהיו דיוני עומק לגבי אופי המקום, המחויבות והחלק של כל אחד מחברי הקהילה להקמתה"

בהמשך הוא מונה את כל מה שישראלי בעיניו. מבחינתו, אין גבול לישראליות. זה יכול להתבטא בסמלים כמו פלאפל או סרטי בורקס וזה יכול לבוא לידי ביטוי בימי מילואים או במדורת השבט. "העיקר הוא הדבק המחבר בינינו. שכולנו אוהבים את סך הדברים שמרכיבים את ישראל. הדברים הטובים ואלה שצריכים תיקון ויש בלי סוף מתנדבים ואנשים שמוכנים לקחת על עצמם את זה"

אנחנו הולכים לצד אחד של הפרויקט. ממנו רואים את בתי היישוב מבוא דותן בו הפרויקט מוקם. מדובר ביישוב שכבר שנים מהווה מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית וקהילת נווה דרור מטרתה להכפיל ולשלש את מה שכבר קיים במקום.

הבתים הפרטיים בגדלים השונים המוצעים בפרויקט נווה דרור מאפשרים לכל אחד לשמור על פרטיותו ועל איכות חייו ועדיין להיות חלק מקהילה שפשוט, אם נודה על האמת, גם אנחנו רוצים להיות חלק ממנה.

להרשמה למפגש מתעניינים הקרוב לחץ כאן


מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו