זעם על בוכריס: "הגש ערעור וחזור למשפט" - סרוגים

זעם על בוכריס: "הגש ערעור וחזור למשפט"

בעקבות הראיון שהעניקה נעמה בוכריס, במהלכו אמרה כי הוא לא רצה ללכת לעסקת טיעון וכי עשה זאת רק בשבילה, המתלוננות נגדו פירשו זאת כחזרתו מההודאה במסגרת עסקת הטיעון וקוראות לו לחזור למשפט

author-image
זעם על בוכריס: "הגש ערעור וחזור למשפט"
  בוכריס עם רעייתו נעמה (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בעקבות הראיון שהעניקה נעמה בוכריס, רעייתו של אל"מ אופק בוכריס,במהלכו היא התבטאה כי בוכריס עצמו לא רצה ללכת לעסקת טיעון וכי עשה זאת רק בשבילה, המתלוננות נגדו פירשו זאת כחזרתו מההודאה במסגרת עסקת הטיעון וקוראות לו לחזור למשפט.

על פי הדיווח באתר 'מעריב און ליין', המתלוננת הראשית בפרשה, א', הגיבה בזעם לדברים היוצאים מתוך הראיון. בהודעה שהוציאה באמצעות עורכת דינה אביטל בן נון מסרה א': "לאור התנהלותו רצופת השקרים של בוכריס בפרשה זו, לא הופתענו מהפרומו לראיון עם אשתו בערוץ 2".

היא הוסיפה כי "בוכריס מכיר את חומר הראיות בתיק ויודע שאילולא הודה ונטל אחריות על מעשיו, היה מורשע בעבירות אינוס ונשלח אל המקום הראוי לו – מאחורי סורג ובריח. בכך עשה טובה גדולה לעצמו ולעצמו בלבד. מאידך, מנסה בוכריס להמשיך למכור לציבור, וכנראה גם לאשתו, שהוא חף מפשע".

עוד נמסר בהודעה: "אין לבוכריס שום כוונה אמיתית להילחם על חפותו במקום המיועד לכך – בבית הדין, ולכן נבחר עיתוי פרסום הראיון לאחר שחלף המועד לערעור על פסק הדין. במקום לפזר דיבורים חסרי כיסוי, יכול בוכריס לבקש להאריך מועד לצורך הגשת הערעור ולבקש לחזור בו מהודאתו ולנהל את התיק. אם ינקוט במהלך כזה ואם דעתנו תישמע ע"י הפרקליטות הצבאית אנו נסכים לכך. אין לנו עניין בהודאות שהן הודאות שווא".

מוקדם יותר הוציאה הודעה גם המתלוננת השנייה, הקצינה ל', באמצעות עורך הדין גיא פלנטר ורעות רחמן: "הפרומו ששודר משקף ניסיון של עבריין מין מורשע לחזור בו מהודאתו בבית הדין ובפני כל הציבור בישראל – במכתב 'נטילת אחריות' שפרסם בחתימתו, הרי שמדובר בהתנהלות מבישה ומכוערת שאינה הולמת גם את הדרגות שעדיין נותרו לו (בחסד) על כתפיו. יחד עם זאת, בשים לב להכחשותיו הגורפות והשקריות בפני הציבור בטרם התייצב בבית הדין והודה במיוחס לו אין כאן שום חדש. זה האיש וזו דרכו. לא קצין ולא ג'נטלמן".

"עשה את זה בשבילי"

אחרי חודשים ארוכים של שתיקה, נעמה בוכריס, אשתו של אל"מ אופק בוכריס, שהורשע בעבירות מין במסגרת עסקת טיעון עליה חתם, מדברת לראשונה וחושפת כי בוכריס הסכים לחתום על עסקת טיעון רק בגללה.

"כשיצאנו לדרך אמרתי כאילו עד הכלא. יכניסו אותך לכלא. אמרתי לעצמי, על מה, בשביל מי? אז אז יגידו שבסוף הוא הודה", אמרה בריאיון. "באיזשהו שלב כבר כל כך נמאס מזה, הפחד שזה באמת יחלחל, ואני רואה את אופק ככה יום אחר יום".

"אני אומרת לו 'לך תגיד שגם רצחת אותן. שיעזבו אותך בשקט אחר כך'", שחזרה בוכריס את השיחה עם בעלה, "לך תגיד, תגיד משהו". רעייתו של התא"ל שהורד בדרגה הוסיפה: "אחד הדברים שקשה לי איתם מאוד מאוד זה שאופק עשה את זה בשבילנו, וזה כמעט ברמת הבקשה שלי. זאת לא הייתה בקשה מפורשת מדי, כי בסוף הוא צריך לקחת את זה על עצמו. אבל זה לגמרי שם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
יש לך
אוראל | 23-02-2017 19:04
יש לך זבל בבית ואיתו את גם נכנסת למיטה שיפלוט רוח וטאטואי סמרטוט (שעל ראש שניכם) להקי מגואל נפש ממי שאין לו נפש .
2
חולון
משה | 23-02-2017 19:16
בוכריס צודק אין סיכוי במקרים של תביעות על רקע מיני לגבר. יש 98% הרשעות לגברים. ממה שהתפרסם עולה שגרסת המתלוננות היתה מלאה סתירות. חוסר ידיעת פרטים פיזיים לגבי בוכריס. תיאום עדויות בניהן, ורצון להמשיך לשרת תחת פיקודו אחרי ביצוע העבירות לכאורה. אז למה הוא לא הלך למשפט? כי אין סיכוי לגבר במשפט הפלילי בתביעת מין כנגדו, למעט במקרה שבו האישה חוזרת בה. בוכריס בחור פיקח. לא רצה להיות קצב2 ובחר בדרך הזו. האשמה מוטלת על מערכת המשפט שאינה שופטת בצדק (אין שום תחום אחר עם 98% הרשעות- מה שמראה על חוסר צדק משו...הצג עוד
3
האמת הצרופה
טל הראל | 23-02-2017 20:50
המתלוננת הראשית א' הסכימה לעיסקת הטיעון רק בגלל סיבה אחת ויחידה, היא לא היתה מסוגלת להתמודד עם החקירה הנגדית שהיתה עושה ממנה עפר ואפר. את זאת אמרתי הרבה מאוד לפני עיסקת הטיעון כמו גם את הלחץ שהפעילה נעמה בוכריס על אופק לסגור את הנושא. נעמה בוכריס דוברת אמת צרופה מה שאי אפשר לומר על 2 המתלוננות.
4
רבותי מהאתר, כל קשקוש צריך
דודי גרבובסקי | 23-02-2017 21:45
לפרסם. המתלוננות סיימו את תפקידם ואין מה להתייחס אליהן יותר.
5
בוכריס חטא אבל אשתו רוצה לנקות
| 23-02-2017 22:03
את שמו על חשבון הבנות הפגועות.הבנות רוצות את כבודן לא פחות מכבוד נעמה.
לא רצו לדבר או להיפגש, רק להסתתר ולדפוק בנאדם בבית משפט
בנות בלי כבוד! | 25-02-2017 21:08
וממש "נזכרה" לפני קבלת תפקיד. צפצפה על כל החוקים שמחייבים אותה תוך הגנה מלאה. הרסה את שמו מספיק ובאנונימות שלה, מנסה לשמור על "כבודה". מציע לה לשתוק ולהמשיך בחייה, ולהפסיק לחשוב שכל חייה תלויים בהודאה של מישהו אחר.
וזה טבעי
יוסי | 24-02-2017 12:14
ודאי שאשתו רוצה לחשוב שאולי הוא זך כשלג תפסיקו להתעלל בה. לא עשתה שום דבר רע
6
ב
מד | 24-02-2017 0:01
בבוכריס צודק אין סיכוי במקרים של תביעות על רקע מיני לגבר. יש 98% הרשעות לגברים. ממה שהתפרסם עולה שגרסת המתלוננות היתה מלאה סתירות. חוסר ידיעת פרטים פיזיים לגבי בוכריס. תיאום עדויות בניהן, ורצון להמשיך לשרת תחת פיקודו אחרי ביצוע העבירות לכאורה. אז למה הוא לא הלך למשפט? כי אין סיכוי לגבר במשפט הפלילי בתביעת מין כנגדו, למעט במקרה שבו האישה חוזרת בה. בוכריס בחור פיקח. לא רצה להיות קצב2 ובחר בדרך הזו. האשמה מוטלת על מערכת המשפט שאינה שופטת בצדק (אין שום תחום אחר עם 98% הרשעות- מה שמראה על חוסר צדק משו...הצג עודוכריס צודק אין סיכוי במקרים של תביעות על רקע מיני לגבר. יש 98% הרשעות לגברים. ממה שהתפרסם עולה שגרסת המתלוננות היתה מלאה סתירות. חוסר ידיעת פרטים פיזיים לגבי בוכריס. תיאום עדויות בניהן, ורצון להמשיך לשרת תחת פיקודו אחרי ביצוע העבירות לכאורה. אז למה הוא לא הלך למשפט? כי אין סיכוי לגבר במשפט הפלילי בתביעת מין כנגדו, למעט במקרה שבו האישה חוזרת בה. בוכריס בחור פיקח. לא רצה להיות קצב2 ובחר בדרך הזו. האשמה מוטלת על מערכת המשפט שאינה שופטת בצדק (אין שום תחום אחר עם 98% הרשעות- מה שמראה על חוסר צדק משו...הצג עוד
7
אני לא מאמין שאשכנזים
| 24-02-2017 4:35
לא ניכשלים בעריות רק הספרדים תראו את עימבל אור יונה מחפציבה איציק מרדכי דרעי בניזרי קצב בעתיד הכל היתהפך-- סוף דבר הכווול נשמע
8
הבנאדם זך כשלג
גם אני בוכריס | 24-02-2017 8:15
הבנאדם זך כשלג, השופטת פירסמה פוסט בפייסבוק אחרי עיסקת הטיעון הכל שם מלא סתירות וחוסר וודאות אחת גדולה עשו לו מהלך, סתם לקחת קצין בכיר בדרך לכסא הרמטכל ולהרוס לו את החיים ואת הקרייריה.
הלוואי
בן חגי | 25-02-2017 10:51
הייתי שמח לו היה זך כשלג. הייתי פקודו כקצין בכיר כשהיה תא"ל. הצבא- במישור הצבאי איבד מפקד מעולה. אבל הוא לא היה זך כשלג. אין עשן בלי אש. וגם אם לא אנס בכפייה, לית מאן דפליג שעשה מעשים אסורים. כ אבא לבנות בצבא, אני שמח שהמסר חד כמי שמכיר את אופק, הלוואי והיה צח
9
לא מכובד ולא ממלכתי
אריק | 25-02-2017 22:31
לא מבין למה לא לשתוק . אמר שלוקח אחריות מלאה על מעשיו בבית משפט אז חוזר בו באמצעות אשתו . מהיוצא ששיקר בבית משפט אז מדוע שנאמין לו . אשתו לא משהו חכם במיוחד וכמו שלמדתי בחיי הארוכים אין אפוטרופוס לעריות.
מכובד?! ממלכתי?! אתה בטח צוחק. חיסול ממוקד וכמעט רצח!
מני | 27-02-2017 20:52
איזה כבוד ואיזה נעליים
10
מודל נעמה וגילה קצב
דנה | 26-02-2017 8:49
אתן דוגמא הפוכה לאנושות מי שפגע שישלם אתן משלמות וממשיכות לחיות בצל הפושעים מעניין מאוד אם זה היה הפוך איפא הייתן עכשיו עצוב...
בושה וכלימה - פוסט אמת ושקרים שקופים
חנה רום | 26-02-2017 16:45
איך היא מעזה להופיע עם השטויות שהיא פולטת מפיה? ואם הבת שלה היתה הנפגעת? גם אז היתה מגינה על האנס?
11
תתביישי לך, נעמה בוכריס
מיה | 27-02-2017 13:24
ושיתבייש גם בעלך. לא רק שהוא עושה דברים אסורים (אם הוא נמצא בצימר עם פקודה שלו זה כבר אסור בלי להכנס למה בדיוק קרה שם) אתם גם מנסים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - לקבל עיסקת טיעון מקילה עם פנסיה של אל"מ וגם לטהר את שמו בתקשורת תוך כדי שאת מלכלכת על המתלוננות ומכפישה את שמן. תחשבי לרגע אם זו הייתה הבת שלך מה היית עושה. תתביישי לך אישה רעה