סיכום חדשות המוזיקה: האמת היא האמנות - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: האמת היא האמנות

עוד שבוע מוזיקלי ומרענן עבר עלינו. מעבר לסינגלים יוצאי דופן והאלבום החדש (ומצוין-ביקורת בקרוב) של אביתר בנאי, בקרנו גם בהופעות מעולות שרק פתחו לו את התיאבון לקראת עונה חדשה ועשירה במוזיקה והופעות איכותיות

author-image
סיכום חדשות המוזיקה: האמת היא האמנות

עוד שבוע מוזיקלי ומרענן עבר עלינו. מעבר לסינגלים יוצאי דופן והאלבום החדש (ומצוין-ביקורת בקרוב) של אביתר בנאי, בקרנו גם בהופעות מעולות שרק פתחו לו את התיאבון לקראת עונה חדשה ועשירה במוזיקה והופעות איכותיות.

ההופעות שעשו לנו את השבוע:

>מופע מכוכב אחר 

פתחנו את השבוע בהופעה של הרכב הביטבוקס הבינלאומי 'הווקה פיפל', שהגיע לסבב מיוחד בישראל (על אף שההרכב כולו מתחת לאיפור הלבן, מורכב כולו מישראלים מוכשרים במיוחד) מודים שבהתחלה הגענו קצת עם חשש, אך שמונת המופלאים לא אכזבו והפתיעו בענק ולא רק בזכות היכולות הווקאליות המטורפות שהפגינו במהלך המופע.

לביקורת המלאה לחצו כאן

שמונת המופלאים(צילום:לינוי משעלי)

>יש חיים אחרי 'דה וויס' 

את השבוע קינחנו במופע מקורי של לא אחרת מאוראל רוזליו, שאירחה יחד עם הלהקה המופלאה שלה את צליל שקורי שהודחה איתה באותו השלב בעונה הנוכחית של 'דה וויס'. אוראל הוכיחה שהבמה האמיתית היא מחוץ למסך והפתיעה במופע שלם עם שירים יפיפים שכתבה והלחינה. אנחנו נהנו ומחכים לאלבום.

הבשורה המשמחת של השבוע

אביתר בנאי השיק את אחד האלבומים הכי חשופים ואישיים שלו- 'לשונות של אש' ממנו כבר יצאו הלהיטים 'פרגולה', 'תמיד אחרי הגשם', ו'אור בצל'. אנחנו שמענו את האלבום ונהנו- מבטיחים ביקורת וטעימות מהאלבום בקרוב.

האלבום החדש (צילום: יח"צ)

הסינגלים שיצאו השבוע:

>האחים סולומון בסינגל חדש 'לא מלאכים'
האחים סולומון השיקו השבוע את הסינגל 'לא מלאכים', לצד קליפ איורים מקורי שמוסיף צבעוניות לחגיגת הג'אז בשיר שיכנס לאלבום חדש עליו עובדים בימים אלה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

>אריאל זילבר- שר לאליאור עזריה 

המוזיקאי אריאל זילבר, לא מפחד להביע את דעותיו הימניות בשיריו והשבוע פרסם שיר תמיכה ועידוד לחייל אלאור אזריה. אותו גם הגיע לבצע מחוץ לבית המשפט בעת מתן גזר הדין לאזריה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

>דוד ד'אור בגרסה המשוחררת 

רגע לפני שהוא טס לסבב הופעות בינלאומי מדרום אפריקה ועד לאס וגאס. היוצר והזמר דוד ד'אור השיק השבוע את הסינגל 'עפיפונים' בא הוא מציג את הגרסה המשוחררת והחדשה שאליה הולכת המוזיקה החדשה שלו.

לכתבה המלאה לחצו כאן

>קובי אוז בשיר משחרר כעסים 

סולן טיפקס, קובי אוז השיק השבוע סינגל הפונה למוכר המחשבים 'מר אלבז', שניצל את תמימותה של אימו וגבה ממנה 9000 ש"ח.

לכתבה המלאה לחצו כאן

>כאם לבת: מירי מסיקה בשיר תפילה
הזמרת מירי מסיקה השיקה השבוע את הסינגל 'אלוהי הדברים הקטנים', שיר תפילה מיוחד אותו מקדישה לבת שלה. הסינגל יכנס לאלבומה השישי שצפוי לצאת באביב הקרוב.

לכתבה המלאה לחצו כאן

>דין דין אביב עושה קאמבק בגרסת הג'אז 

השיר הזה בטח מוכר לכם מפעם: הזמרת דין דין אביב שחררה השבוע את את גרסת הג'אז לשיר "מוכרת לי מפעם" מתוך הפרויקט "עושים ג'אז עם עופר פורטוגלי", בו ישתתפו מיטב אמנים מהמוזיקה הישראלית.

לכתבה המלאה לחצו כאן

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו