הדריסה באום אל חיראן לא הייתה פיגוע - סרוגים

הדריסה באום אל חיראן לא הייתה פיגוע

כחודש אחרי אירועי אום אל חיראן, במהלכם נהרג השוטר ארז עמדי לוי, קלמן ליבסקינד חושף כי אין תימוכין לגרסה הטוענת שמדובר בפיגוע דריסה: "ירי דו צדדי של גורמים משתי יחידות"; צפו בתיעוד

author-image
הדריסה באום אל חיראן לא הייתה פיגוע

העיתונאי קלמן ליבסקינד חושף פרטים מדו"ח מח"ש אודות אירועי אום אל חיראן במהלכם נהרג השוטר ארז עמדי לוי, במה שנטען ונראה כפיגוע דריסה, ואומר כי אין תימוכין לטענה כי הדריסה הייתה מכוונת וכי מדובר בכשל חמור של המשטרה.

במהלך התכנית 'הפטריוטים' ששודרה אמש בערוץ 20, אמר ליבסקינד כי דבריו של השר ארדן מוקדם יותר, בהם נמנע מלכנות את האירוע "פיגוע טרור" מגיעים אחרי חקירת מח"ש אשר טרם פורסמה.

לדבריו: "החקירה טרם פורסמה אבל אפשר להגיד בגדול מה עולה ממנה: תפקוד מאוד מאוד בעייתי של כוחות המשטרה בשטח כולל ירי דו צדדי של גורמים משתי יחידות. צריך להגיד שכל הסיום הטרגי של האירוע הזה יכול היה להסתיים גרוע יותר. לגרסת הפיגוע אין תימוכין".

עוד הוסיף ליבסקינד כי המגעים בין משפחות הבדואים מאום אל חיראן והמדינה עלו על שרטון.


ליבסיקנד סיפר כי באחרונה הבשילו המגעים בין שני הצדדים, זאת בשל הסכמה מצד המשפחות להתפנות, אך כעת המדינה משהה את הדיונים. "הרבה מהטענות של הבדואים נכונות", אמר ליבסקינד על המגעים שמתרחשים בתוך 40 ימי האבל של משפחת אל-קיעאן. "בשבועות האחרונים מתנהל מו"מ מאוד מאוד רציני וענייני בין המדינה לבין תושבי אום אל חיראן שלא הבשיל לסיכומים אבל הטענות של תושבי אום אל חיראן היו מאוד מאוד ענייניות לגבי השאלות לאן יעברו ומדוע הם צריכים לעבור פעמיים עד שיגיעו למגורי הקבע".

צפו בתיעוד האווירי של רגע הדריסה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מדינה שמאבדת עצמה לדעת
אורי | 22-02-2017 11:56
כנראה ניגזר עלינו חורבן ראשון,שני ולצערנו גם שלישי.ומה יגידו עוד אלפי שנים חכמי הדור?. שהחורבן היה בגלל שנאה עצמית וריקנות הדור.
2
חשבון נפש על דיווחי משטרה ואמון מצידנו
עקיבא | 22-02-2017 12:57
במשך השנים היו לנו הרבה תלונות על מערכת הביטחון והשוטרים שעיגלו פינות ודיווחו שקר. עכשיו שמדובר בערבים מיהרנו לקבל את גרת המשטרה וזה היה טיפשי ולא ישר. היינו צריכים להיות הראשונים להטיל ספק כי אנחנו מכירים אותם .