צפו: דין דין אביב בלהיט "מוכרת לי מפעם" בגרסת הגא'ז

צפו: דין דין אביב בלהיט "מוכרת לי מפעם" בגרסת הגא'ז

ברור שהלהיט "מוכרת לי מפעם" כבר מוכר לכם, אבל היום דין דין אביב משיקה אותו מחדש בגרסת הג'אז מתוך הפרויקט "עושים ג'אז עם עופר פורטוגלי"

מוכרת לנו מפעם: דין דין אביב חוזרת בביצוע מחודש

ברור שהלהיט "מוכרת לי מפעם" כבר מוכר לכם, אבל היום דין דין אביב משיקה אותו מחדש בגרסת הג'אז מתוך הפרויקט "עושים ג'אז עם עופר פורטוגלי". בו מיטב אמנים בניהם: יהודית רביץ, דני רובס, לאה שבת, אוהד חיטמן ועוד, מבצעים מחדש את הלהיטים הוותיקים שלהם בגרסת גא'ז.

"שמחה להיות חלק מהפרויקט הנפלא הזה של עופר פורטוגלי" מספרת דין דין אביב "לחבק, לגעת ולחזור לאזור הזה של הג'אז שהיה הרבה שנים מקור להשראה והשפעה, ועכשיו זה קלח בטבעיות". ולא שוכחת לפרגן לפסנתרן והמעבד המוערך עופר פורטוגלי שיזם את הפרויקט המיוחד "כיף לעבוד עם עופר, יש בו התרגשות של נעורים לצד בשלות, ניסיון וטוב טעם. מוסיקאי בחסד ואדם יקר… זכיתי". סיכמה דין דין.

'מוכרת לי מפעם הוא הסינגל השלישי מתוך האלבום "עושים ג'אז עם עופר פורטוגלי". שני שירים מתוך האלבום כבר יצאו לרדיו – "אני רואה אותה בדרך לגימנסיה" עם מיקי גבריאלוב, ו"תמיד יחכו לך" בגרסת גוספל עם לאה שבת.

בעיבוד המחודש ללהיט המוכר של דין דין שאותו הלחין בזמנו עידן רייכל. עופר מתחיל את המסע קרוב למקור ולאט לאט באופן מעודן, לוקח את השיר לכיוון פאנק-סול אקוסטי, ומציג את דין דין ביכולת ווקאלית ואלתור מרשימים.

"הפרויקט הזה איפשר לי לחבור לזמרים-יוצרים שאני הכי אוהב ומעריך את עבודתם" מספר עופר "אני רואה בזה הגשמת חלום וזכות גדולה. השתדלתי להתאים לכל אחד את העיבוד כדי שירגיש הכי בבית, דין דין היא זמרת שכולה נשמה ורוחניות ולכן בעיבוד לקחתי את השיר לכיוון סול אקוסטי, תוך שימוש בכלי הקשה אתניים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אישה מסכנה, נפלה לדת.
איתמר | 10-11-2022 7:30
כל כך חבל עליה, שנפלה גם היא לדת. הייתה שפויה פעם.