כחלון: "דמיינתי שהוא מכה את אמא שלי" - סרוגים

כחלון: "דמיינתי שהוא מכה את אמא שלי"

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון התייחס בישיבת הסיעה השבועית לפרסומים ולפרשיות שנחשפו בימים האחרונים ועסקו בהתעללות בקשישים וחסרי ישע: "להכות בפושעים עד שהיד תכאב"

כחלון: "דמיינתי שהוא מכה את אמא שלי"
  (צילום: Olivier Fitoussi/POOL/פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, התייחס לפני זמן קצר (שני) לפרסומים ולפרשיות שנחשפו בימים האחרונים ועסקו בהתעללות בקשישים וחסרי ישע.

בפתח ישיבת הסיעה השבועית, אמר כחלון כי "כמו כל עם ישראל גם אני הזדעזעתי לראות בימים האחרונים תחקירים ופרסומים על התעללויות בקשישים חסרי ישע. 'כבד את אביך ואת אימך' זאת לא המלצה, זה ציווי שחל על כולנו".

"כשראיתי את התחקיר דמיינתי שהוא מכה את אמא שלי" סיפר כחלון. "כל אחד ואחת מאיתנו, גם המנהיגים, גם אזרחי מדינת ישראל וגם השופטים צריכים להרגיש כאילו הפושעים היכו את ההורים שלהם ולהתייחס לזה בדיוק באותה צורה".

כחלון התייחס לטיפול באותן תופעות התעללות ואמר כי "כשר האוצר של מדינת ישראל אני אומר היום והודעתי גם לשרים הרלוונטיים – לא יחסרו תקציבים בכדי לייצר פיקוח והרתעה".

"הגיע הזמן שיידע כל מי שפוגע בחסרי ישע שהוא ישלם את המחיר הכבד והכואב ביותר. אני פונה לגורמי האכיפה והגורמים השיפוטיים –להכות בפושעים האכזריים עד שהיד תכאב. החובה שלנו כממשלה לגדוע את התופעה הזאת. אנחנו חייבים את זה להורים שלנו וחייבים את זה לעצמנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יופי עכשיו תדמיין גם שאמא שלך תוריש לך דירה ויטילו עליך
אזרח | 21-02-2017 20:20
מס הזוי שיכריח אותך למכור אותה במקום לשמור לילדים לנכדים ולעזור לכל אחד מהם לגור בה כל פעם. תדמיין גם שאמא שלך חסכה כל אנשים וקנתה דירה כדי שיהיה לה פנסיה אבל יום אחר קם איש הזוי שהחליט לפגוע בפנסיה שלה. ועוד ועוד...