הלהט"בים לא אשמים בהכל/ תגובה למיכאל פואה - סרוגים

הלהט"בים לא אשמים בהכל/ תגובה למיכאל פואה

לא אתחיל להתווכח עם כותב המאמר "האם קיום תא משפחתי אחר מוביל להתעללויות בהורים" מכוון שזה דומה לכותרת מאמר "אם יהודים הם בני אדם". רוצים להתווכח, להתדיין בנושא של קיום משפחות נוספות, לגיטימי וראוי. אבל בחייאת, תראו בנו קודם כול בני אדם. תעלו את רמת הטיעונים, תציגו הוכחות

הלהט"בים לא אשמים בהכל/ תגובה למיכאל פואה

לפעמים אני משפשף את עיני בתדהמה כדי לראות האם דברים מסוימים אכן נאמרו או נכתבו. לפעמים אני שואל את עצמי, עד כמה נמוך יכולים גורמים שמרנים/חרד"לניקים לרדת במאבק (הלגיטימי) אל מול להט"בים.

מטיחים בנו "בגללכם יש פיגועים", אומרים "בגללכם יש אסונות", עכשיו הנה עוד אשמה לאוסף – בגלל פירוק התא המשפחתי שהיא אג'נדה להט"בית ופמניסטית – יש יותר תופעות של התעללות בקשישים.

האם כותב המאמר מגבה את הדברים שלו בנתונים? האם הוא יכול לשים אצבע ולהגיד, "תראו מתקופה כזו וכזו יש יותר התעללות" ולקשר את זה בצורה ראויה לטיעון שלו? הוא לא עשה זאת. אלא בדה מלבו את ההקשר, סימן את המטרה שהיא להט"בים, והנה – יש לנו כותרת. הלהט"בים שוב אשמים.

אז, לא. אנחנו לא אשמים בדבר, לא בהתעללויות, לא באסונות. ודי נמאס לנו שבכול דבר אומרים "אה, זה בגללכם"

בוא תדבר איתי

אני רוצה שכותב המאמר ילך וישוחח איתי בעיניים יחד עם הורי המבוגרים ויגיד להם שבגלל שאני הומו ואחיה ואקים משפחה עם בן זוג, זה אומר שיש יותר סיכון שאפקיר אותם בהזדקנותם. וכשם שיבוא אלי, שיבוא לדבר עם עוד עשרות הורים של חברי מהקהילה הלהט"בית.

אנחנו לא מתנצלים על כך שהתא המשפחתי שאנחנו נקים שונה משל כותב המאמר. אנחנו לא נשתוק יותר כשמאמרים כאלו מופיעים.

כמה רשעות וכמה בורות צריך כדי לקשר את 2 העניינים? מה, זה שהקיום המשפחתי שלנו שונה, זה אומר שאנחנו לא בני אדם? זה אומר שאנחנו לא נתונים כבוד להורינו או שילדנו (אפרופו פונדקאות, האם כותב המאמר גם מאשים את מכון פוע"ה שמובילים את נושא הפונדקאות במגזר הדתי) לא יטפלו בהוריהם?

אני לא אתחיל להתווכח עם כותב המאמר "האם קיום תא משפחתי אחר מוביל להתעללויות בהורים" מכוון שזה דומה לכותרת מאמר "אם יהודים הם בני אדם". רוצים להתווכח, להתדיין בנושא של קיום משפחות נוספות, לגיטימי וראוי. אבל בחייאת, תראו בנו קודם כול בני אדם. תעלו את רמת הטיעונים, תציגו הוכחות.

אני מבקש להרגיע את כותב המאמר, אנחנו לא איום על התא המשפחתי, "האיום" הזה אינו מוביל לתופעות חברתיות כמו של התעללות בקשישים, הוא מקסימום כנראה גורם לתופעה חברתית אחרת – האשמת להט"בים ופמניסטיות בהכול.

==

קובי הנדלסמן הוא פעיל בארגון חברותא הומואים דתיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
הוא לא מאשים אותכם, הוא מאשים את החברה
גג | 20-02-2017 13:44
שנותנת לגיטימציה לתופעה שאתם. והוא צודק. יש הרבה בעיות של מקולקלות חברתית, ובגלל ה"פוליטקלי קורקט" אסור להתייחס אליהם, ואז, השלב הבא זה שמתאפשר התעללות רחבת היקפים ומזעזעת כמו מה שהתגלה במקום הזה.
נכון!
נו באמת | 20-02-2017 14:23
ידוע שלהט"בים שונאים קשישים! וידוע שיש לנו כוחות על כמו רעידות אדמה! אז ברור שננצל את כוחות העל שלנו כדי לגרום לאיש אקראי (ועוד סטרייט גמור!!!) להכות קשישים מסכנים! זה הכל כתוב בפרוטוקולים של זקני גן מאיר.
2
עוד פופוליזם מבית היוצר של הלהטבים
ע | 20-02-2017 14:22
אין שום קשר לבין טענה: "בגללכם יש פיגועים" שהיא טענה לא רציונלית (אבל לאו דווקא שגויה) ובין טענה "בגללכם נהרס מוסד המשפחה" שהיא טענה רציונלית העושה הקשר ישיר ולא עקיף. מיכאל פואה אתגר אתכם עם טענות מנומקות, ואתם עונים לו במקרה הטוב במקרים פרטיים (מה, אני לא אטפל בהורי המזדקנים?) כן, ידידי, כל מי שמתנגד למיסוד הומוסקסואליות חושב שהומוסקסואליות הורסת את מוסד המשפחה! הביטוי הנוכחי של התעללות בזקנים הוא רק ביטוי אחד, ולצערנו אנו עלולים לראות עוד הרבה ביטויים חולניים. באופן כללי ההומוסקסואליות והפריצות בכלל גורמות לטשטוש בין הפנימי וחיצוני, ומעודדות לראות הכל כפי איך שהוא מתבטא בחיצוניות. במקרה זה, אפילו בלי כוונה, טשטשת תובנות מעמיקות והפכת אותן ל"הסתה" . אני מאמין שרוב העם יבחר לא בקנקן אלא במה שיש בו, וידע להווכח במהות ולבחור בה.
3
אני מופתע לגלות כמה לוחמים יש נגד התא המשפחתי הביולוגי.
משה שומרון | 20-02-2017 15:08
הגיע הזמן להקים גופים שילחמו מלחמת חורמה בלהטב"ים שפוגעים בחברה ברמות אדירות שלא ניתן לשער אותם. אני מורה לתלמיד שאלא יודע מי האבא הביולוגי שלו וזה צרה צרורה אני מרחם על התלמיד שלי, והגיע הזמן להרים את הדגל בהקמת עמותות ואירגונים שיחזקו את התא המשפחתי הביולוגי - יהודי.
ואני מרחמת על התלמיד שלך שאתה המורה שלו.
אישה זועמת | 20-02-2017 19:13
מה זה ענינך מי אביו. תתרכז בהוראה שלו. אין לך מושג מה קורה בבתים של סטרייטים, אם יש שם אלימות או ניצול מיני.
משה, למה אתה חושב שמישהו נלחם נגד התא המשפחתי הביולוגי?
יעל | 20-02-2017 19:12
זה שאנשים רוצים שיתנו להם לחיות כפי שהטבע יצר אותם, לא אומר שהם לא רוצים שאתה תחייה כפי רצונך והעדפותיך. אדם נולד להט"ב. אף אחד לא בוחר להיות כזה, הוא נולד כך. מבנה המוח שלו שונה מעט מזה של רוב האנשים. זה טבעי לחלוטין, והתופעה קיימת גם בעולם החי. כל רצונו הוא לחיות כפי שמתאים לו וליהנות מהזכויות שכולם נהנים מהן. אין לו שום רצון להשפיע על אורח החיים שלך, או לפגוע באופן בו מתאים לך לחיות. זה שהוא מעוניין לחיות בצורה מסוימת לא משליך עליך דבר! אתה תחיה בזוגיות עם אשתך כפי שאתה מאמין וחושב שראוי בתא המשפחתי הביולוגי שלך, והוא יחיה עם בן זוגו (או היא עם בת זוגה) אצלם בבית, בלי שום קשר אליך. מדוע אתה רואה באורח החיים של אחר התקפה על זה שלך? הם לא דורשים שאתה תשנה את אורח חייך. להפך, הם יעמדו על זכותך לחיות כפי שמתאים לך.
4
יש פואה אחד ששמעתי שהרס משפחות
רחלי דומברמן | 20-02-2017 15:31
בפסגות. זה אותו האיש?
5
אם אתה "דתי", אז אתה לא יודע למה היה המבול?
ענת | 20-02-2017 17:56
ודי לחכימה
6
דתי הומו חחחחחחחחחחחחח
יעקב | 20-02-2017 19:48
קמה לה דת שסוחרת בתינוקות ומנצלת נשים מסכנות ברחבי העולם. דתי הומו או מסורס, בדיחה. תשאל את אותו דתי האם הוא מתפלל שלוש פעמים ביום שהבן שלו יסרס את עצמו וידמיין שהוא אישה, או שהבן שלו יהיה הומו. ומעניין כשהוא הולך לרב הוא גם מבקש ברכה ממנו על זה.
7
שכוייח קובי, כל מילה
אריאלה | 20-02-2017 21:24
עצוב וחבל שהמאמר של מיכאל בכלל פורסם. רוע ושנאה וחילול ה' ברבים. ככה זה כשאכפת מרייטינג יותר מאשר בת ישראל
8
תעלה ברמה
אברהם | 21-02-2017 10:55
תעלה קצת ברמה, אולי תפתח ספר ויקרא , תעיין קצת בפרשות, למה גורמים מעשים אלו
9
המאמר הזה הוא דמגוגיה צרופה. דחליל קש זול במיוחד
אמיר ש | 22-02-2017 14:56
פואה לא טען שלהט"בים מתעללים בזקנים. הוא טען שלהט"בים גורמים לפירוק התא המשפחתי, שגורם להתרופפות ההקשר בין ילדים להוריהם הקשישים, מה שאיפשר את ההתעללות בהם
10
מיכאל פואה - איזה מין שם מלא משונה
אוראור | 12-03-2017 21:04
זה - כאילו מה זה השם הזה מיכאל? אה - חשבתם בטח שאני אכתוב מה זה השם משפחה הזה פואה - הפתעתי אתכם. אגב - לפי שם המשפחה שלו אני מנחשת שהוא צרפתי - כי פואה זה שם צרפתי - שיש לו פירוש כפול: גם עיירה במחוז צרפתי - וגם נקודות.
11
נשמע הזוי -א ך יש בזה אמת:עובדה
מחפודינה | 18-07-2017 8:51
שאני מכירה מישהי שהפכה לגבר, בת יחידה אחרי שנים של טיפולי פוריות. אמה קיבלה אירוע מוחי לא הרבה אחרי ונפטרה לאחרונה. המשפחה מסורתית ולא דתית. אל תגידו שאין מחיר כבד להתנהלות כזו. ברור שכיבוד הורים הוא תלוי אדם, והקב"ה מעל- אבל- אל תגידו שזה לא הרסני להורה לגלות שהבן/בת שלו חי בניגוד משווע לטבע. זה מעבר לדת. רחמו על נשמותיכם! ה' נותן כח לכל אדם לעמוד בניסיונות בדור הזה. אל תפלו לתהום ! תעצרו רגע קודם!