קשה לפספס: בחור פיתח דרך יצירתית וטעימה במיוחד לשלוח קו"ח

קשה לפספס: בחור פיתח דרך יצירתית וטעימה במיוחד לשלוח קו"ח

בזמן שרובינו שולחים את קורות החיים המושקעים שלנו במייל ומתפללים שהם לא יבלעו בתוך עשרות המיילים וקו"ח של עשרות המעומדים למשרה הנחשקת. בחור אחד מסן פרנסיסקו השתמש בעובדה שכולם אוהבים מתוקים ופיתח דרך שבה אין סיכוי שהקורות חיים שלו יבלעו איפה שהוא

author-image
משלוח גורלי: הבחור ששולח קורות חיים בעזרת סופגניות
  (צילום מתוך טוויטר)

בזמן שרובינו שולחים את קורות החיים המושקעים שלנו במייל ומתפללים שהם לא יבלעו בתוך עשרות המיילים וקו"ח של עשרות המעומדים למשרה הנחשקת. בחור אחד מסן פרנסיסקו השתמש בעובדה שכולם אוהבים מתוקים ופיתח דרך שבה אין סיכוי שהקורות חיים שלו יבלעו איפה שהוא.

לוקאס אילה, בחור בן 25 מסן פרנסיסקו, החליט לשלוח את קורות החיים שלו בדרך יצירתית וטעימה. הוא התחזה לשליח והגיע לכ-40 חברות היי-טק בהם חלם לעבוד, עם קופסת סופגניות בהן צירף את קורות החיים שלו במקום שקה להתעלם ממנו. את המשלוח המיוחד והאישי שלו העביר לא במקרה למנהלי כוח האדם.

התחזה לשליח והביא סופגניות עם קו"ח (צילום מתוך פייסבוק)

לוקאס, איש שיווק במקצועו שללא ספק גם הוכיח את יכולות השיווק שלו באופן מעשי. הוא הצליח להפתיע, אפילו את מנהלי ההיי-טק הקשוחים עם קופסה שמבחוץ נראתה כמו עוד קופסת משלוחים רגילה של חברת מזון, ובפנים לצד הסופגניות העסיסיות חיכתה לא אחרת, ממעטפה עם קורות החיים שלו.

עשה לעצמו אחלה יח"צ (צילום מתוך טוויטר)

אנחנו בטוחים שלקרוא קורות חיים על בטן מלאה תמיד עובד יותר טוב. ובינתיים לוקאס הוזמן כבר ל10 ראיונות עבודה ועשה לעצמו הרבה מאוד יח"צ ולשלל שיתופים וציוצים של קו"ח החיים שלו ברשתות החברתיות. זאת עוד לפני שסיים לחלק את כל הקופסאות, לכל החברות שבהן הוא חולם לעבוד.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה לא סוד . צדקה תמיד עוזרת
| 20-02-2017 19:51
להוציא קצת כסף במקום טוב תמיד עוזר.