עודד פורר: "לחשוף אילו משרדי ממשלה מפרסמים בעיתון הקיצוני"

עודד פורר: "לחשוף אילו משרדי ממשלה מפרסמים בעיתון הקיצוני"

בעקבות פסקי ההלכה שפורסמו בעיתון 'הפלס' נגד המתגייסים לצה"ל, ביקש חבר הכנסת עודד פורר לקיים דיון ולחשוף אילו משרדי ממשלה מפרסמים בעיתון

"לבדוק אילו משרדי ממשלה מפרסמים בעיתון הקיצוני"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת עודד פורר (ישראל ביתנו) פנה לחברת הכנסת קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הועדה לביקורת המדינה וביקש ממנה לקבוע דיון דחוף שבו ייחשף אילו משרדי ממשלה מפרסמים בעיתון החרדי 'הפלס'.

ח"כ פורר ציין במכתבו כי "עיתון הפלס מהווה את אחד השופרות המרכזיים למסיתים כנגד השירות בצה"ל ולקריאה להתפרעויות כפי שאנו עדים בשבועות האחרונים. מבדיקה שערכתי הסתבר כי לא מעט משרדי ממשלה נוהגים לפרסם בעיתון זה ובעצם מממנים על ידי כך את ההסתה כנגד חיילי צה"ל. בין המשרדים שגיליתי שמפרסמים ב'פלס' ניתן למצוא את משרד הכלכלה, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה ועיריית ירושלים".

פורר קרא לזמן את הישיבה בשבוע הקרוב על מנת שהוועדה תבחן איזה משרדים מפרסמים בעיתון זה ועל מנת שהוועדה תקבל תמונת מצב כוללת מלפ"מ באשר לפרסומים הממשלתיים בעיתון שמוביל קו כל כך קיצוני כנגד השירות בצה"ל.

להזכירכם אתמול פנה ח"כ פורר לשרים הרלוונטיים לעצור את פרסומי משרדם בעיתון הקיצוני שמוביל את קו ההסתה כנגד המתגייסים לצה"ל לשירות הלאומי והאזרחי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו