האם אנו מתקרבים לעידן הריבונות? עדיין מוקדם לשפוט - סרוגים

האם אנו מתקרבים לעידן הריבונות? עדיין מוקדם לשפוט

תנועת 'נשים בירוק', המובילה את קמפיין הריבונות שהגיע אמש עד לבית הלבן בשיח העיתונאים עם הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, מביעה אופטימיות זהירה מפגישת ראש הממשלה נתניהו ומארחו, הנשיא טראמפ

האם אנו מתקרבים לעידן הריבונות? עדיין מוקדם לשפוט
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב 'נשים בירוק)

תנועת 'נשים בירוק', המובילה את קמפיין הריבונות שהגיע אמש עד לבית הלבן בשיח העיתונאים עם הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, מביעה אופטימיות זהירה מפגישת ראש הממשלה נתניהו ומארחו, הנשיא טראמפ.

"ראש הממשלה נראה מחויך ונינוח בפגישתו היום עם הנשיא האמריקאי. נראה כי מזמן לא קיבלו הוא רעייתו וישראל יחס אוהד כל כך ונראה כי גם בסוגיות איראן ויהודה ושומרון הנשיא האמריקאי מציב עמדות קרובות לאלו של ראש הממשלה נתניהו. האם אכן אנו מתקרבים לעידן הריבונות? עדיין מוקדם לשפוט, ובכל זאת אך נראה שהדברים מתקדמים כאשר עיקרון המדינה האחת נמצא על השלחן המדיני בגלוי ובפומבי", אומרות ראשי 'נשים בירוק, יהודית קצובר ונדיה מטר.

לדבריהן אכן מתברר כי צדקו אנשי צוותו של טראמפ כשאמרו לעמיתיהם הישראליים 'תבקשו ונכבד את בקשותיכם!'. תקוותינו ואמונתינו היא שהלחץ מבית נשמע היטב בוושינגטון. תהיה שגיאה נוראה לוותר על הזדמנות הממשל האוהד שנקרתה במשמרתו של נתניהו לו נאחל הצלחה בשמירה על ארצנו, ביטחונינו וזכויותינו ההיסטוריות והחוקיות, ובהזדמנות זו נצרף גם את תקוותינו לקריאתם ותקוותם של רבים בישראל לשובו של אחינו יהונתן פולארד במטוסו של נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חיים בסרט
תורכי | 16-02-2017 11:40