ש"ס מסבירה מדוע הצביעה נגד חוק אפליית הספרדים - סרוגים

ש"ס מסבירה מדוע הצביעה נגד חוק אפליית הספרדים

בש"ס מסבירים איך הצביעו נגד הצעת החוק שבאה לאסור על אפליית ספרדים במוסדות החינוך החרדיים: "זו הצעת חוק שכל מטרתה היא לקנטר את הממשלה"

ש"ס מסבירה מדוע הצביעה נגד חוק אפליית הספרדים
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

סיעת ש"ס מסבירה מדוע התנגדה לחוק שאמור לסייע לה במניעת האפלייה של תלמידים ובעיקר תלמידות ספרדיות בקבלה לבתי הספר החרדיים.

"הצעת החוק שעלתה היום למליאת הכנסת, הובאה ע״י אותה מפלגה שהמציאה את האפליה הגזענית, שקיצצה בבשר החי של מוסדות הלימוד החרדים ללא רחמים וללא הבדל בין ספרדים לאשכנזים.", מסרו בש"ס לסרוגים, כשהם מתכוונים ל'יש עתיד', "זו הצעת חוק שכל מטרתה היא לקנטר את הממשלה", הוסיפו.

"זה לא יעזור להם. הממשלה הזו תמשיך להתקיים וש״ס תמשיך להיאבק באפליה במוסדות החינוך, כפי שעושה עד כה בהצלחה״.

(צילום: ערוץ הכנסת)

"אני מצביע נגד ומתבייש"

מוקדם יותר היום דיווחנו בסרוגים כי חברי הכנסת של ש"ס נאלצו להגיע למליאת הכנסת ולהצבע נגד הצעת חוק שלילת תקצוב מוסדות חינוך המפלים תלמידים על רקע עדתי. וזאת למרות שאחת מהבטחות הבחירות של ש"ס הייתה דאגה לציבור "השקופים" שלא מתקבל לבתי הספר בעיקר החרדיים.

לאחר הצבעה שמית שהייתה סוערת במיוחד, כאשר מספר חברי כנסת מהקואליציה בעיקר ממפלגת ש"ס הגיעו למליאה והצביעו נגד רק לאחר שני סיבובים של הקראת שמות בהם הם לא נכחו במליאה, דבר שעורר ביקורת מקרב ספסלי האופוזיציה, 38 תמכו 43 התנגדו. ח"כ יגאל גואטה אמר "אני מצביע נגד ומתבייש". גם בהצעה של ח"כ מיכאלי התקיימה הצבעה שמית כאשר תמכו 35 ו 42 התנגדו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אם הייתי ח"כ מש"ס הייתי מתבייש בלי קשר...
איש אמת | 15-02-2017 16:41