היישוב מגדלים מציע הזדמנות לרכוש בית פרטי במחיר שפוי קרוב למרכז

היישוב מגדלים מציע הזדמנות לרכוש בית פרטי במחיר שפוי קרוב למרכז

היישוב הממוקם רק 15 דק' מאריאל, מציע מגורים ביישוב עם קהילה פועמת וקרבה לעיר הגדולה. אחרי עליית מחירי הנדל"ן, נפתחה אפשרות ייחודית עבור זוגות צעירים לגור בלב הארץ | בונים קהילות באתר סרוגים

author-image
מגדלים - הזדמנות נדירה למשפחות צעירות
  מגדלים (צילום: הר כביר)

אחרי דממה ממושכת בה טרם נשמע על פרויקט מגזרי במרכז מגיע היישוב מגדלים ומציע הזדמנות נדירה לבית פרטי במרכז בפחות ממיליון ש"ח.

היישוב, הממוקם 15 דקות מאריאל, מציע למעשה מגורים ביישוב אבל עם קרבה אמתית לעיר הגדולה. לא פחות ממאתיים משפחות עתידות לאכלס את היישוב הוותיק כך שגם היישוב עצמו נהפך כבר לעיר קטנטונת הנהנית משלל פעילויות לנוער ולילדים ומציע מסגרות ראויות בשלל סוגים.

היישוב המעורב, קורא למשפחות צעירות מהמגזר הדתי לאומי ומהמגזר הכללי לבוא וליהנות מאיכות חיים לצד חיים בקהילה מכילה וסובלנית.

בט"ו בשבט האחרון היה ניתן לראות את הפתיחות והלכידות בין התושבים כשאלו התכנסו לערב מיוחד במהלכו נהנו מערב שירה בנושא ט"ו בשבט בתוספת ארוחת ערב מפנקת. החברים בחרו את השירים וצרפו לשיר הסבר משלהם בהקשר לחג איש לפי השקפתו.

היישוב מִגְדָּלִים שייך למועצה אזורית שומרון. היישוב מוכר כבירת הצעירים של השומרון זאת מאחר שצעירים רבים – החפצים בקרבה למרכז – בחרו להקים בו את ביתם. עם זאת ביישוב קיימים גם משפחות מבוגרות יותר, שהקימו את היישוב, כך שכמעט כל אחד יכול למצוא את עצמו משתלב בפעילות ובקהילה.

זוגות שיבחרו לבוא ליישוב ייאלצו להיפרד סך הכל מ – 830,000 ₪. בהתחשב במחירי הדירות, נחשב הפרויקט למציאה של ממש ואכן כבר עם התחלת השיווק נרשמה התעניינות רבה משני המגזרים.

רוצים להצטרף? לשמוע פרטים? הקליקו!

 



מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו