ברנז'ה: מנהל סרוג חדש במכללת 'הדסה' - סרוגים

ברנז'ה: מנהל סרוג חדש במכללת 'הדסה'

יקיר זקן "הסרוג", מונה למנהל השיווק של מכללת הדסה. בעבר שימש זקן כמנהל השיווק של מכון שכטר והיה מנהל השיווק של עמותת "צעירים במרכז" בעיריית ירושלים

ברנז'ה: מנהל סרוג חדש במכללת 'הדסה'

יקיר זקן מונה לתפקיד מנהל השיווק במכללה האקדמית הדסה בירושלים.

בתפקידו הקודם שימש זקן כמנהל השיווק של מכון שכטר למדעי היהדות. בעברו היה גם מנהל השיווק של עמותת "צעירים במרכז" בעיריית ירושלים, עמותה חברתית שפעלה למען השארת צעירי י-ם בעיר.

זקן הוא גם בוגר תואר ראשון (B.A) בניהול התמחות בשיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ירושלים.

אחד היעדים המרכזיים של המכללה האקדמית הדסה, הנמצאים תחת אחריותו של זקן, הוא הציבור הסרוג. המכללה שמה לה כיעד אסטרטגי לפנות באופן מיוחד לציבור זה, כדי להציע לו את תחומי הלימוד הייחודיים שלה, באווירה הקסומה של מרכז העיר ירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו