ח"כ שאשא-ביטון: "מרב מיכאלי חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו"

ח"כ שאשא-ביטון: "מרב מיכאלי חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו"

יושבת-ראש הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ יפעת שאשא ביטון, זועמת על ההשוואה של מרב מיכאלי בין חוק ההסדרה לפדופיליה ומכנה אותה מעוררת גועל. "מרב חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו ומוטב שלא הייתה נאמרת. אני מצפה ממנה שתתנצל בהקדם מההשוואה שמרתיחה את הדעת"

author-image
"מרב מיכאלי חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו"
  אמירה מעוררת גועל. שאשא-ביטון (נתי שוחט/פלאש90)

יושבת-ראש הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ יפעת שאשא ביטון, זועמת על ההשוואה של מרב מיכאלי בין חוק ההסדרה לפדופיליה ומכנה אותה "מעוררת גועל".

"כשבצלאל סמוטריץ' התבטא על פינוי עמונה כאונס – חברות כנסת רבות כעסו עליו ובצדק רב", הוסיפה שאשא-ביטון, "מרב חצתה קו אדום בהשוואה הנלוזה הזו ומוטב שלא הייתה נאמרת. אני מצפה ממנה שתתנצל בהקדם מההשוואה שמרתיחה את הדעת. די לזילות של קורבנות עבירות המין, די לזילות של פגיעה בחסרי ישע, די לזילות של פגיעה בילדים קטנים!"

חוק ההסדרה – היתר לפדופיליה

מוקדם יותר פרסמנו בסרוגים, כי מיכאלי מרכזת האופוזיציה בכנסת, תקפה בראיון שקיימה מיכאלי לאמנון סופר ובלהה לוטן ברדיו 101.5FM, אמרה הח"כית: "בואי נגיד שנעביר היום חוק שלמבוגרים מותר לקיים יחסי מין עם ילדות וילדים מתחת לגיל 5. האם כל חוק אפשר להעביר? אם נעשה 20 שנה של הסתה שאומרת שמי שמתנגד לזה הוא עוכר ישראל ונוגד את הדת, בהלכה נניח אין איסור על קיום יחסי מין עם ילדים.

(באדיבות רדיו 101.5FM)

בואו נגיד, אם 20 שנה יהיה קמפיין שאומר 'למה צריך לאסור על זה, בהלכה זה לא אסור, בואו נעביר את זה גם בחוק', אז יכול להיות שזה יוכל לעבור. אני אומרת לא כל חוק אפשר להעביר".

לשאלה האם אין מדובר בחוק שמייצג את מדיניות ההנהגה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות, השיבה: "זה ממש עיוות, גם אני לא רוצה לתת דוגמאות היסטוריות קשות לדברים שקרו באופן דמוקרטי".

מאוחר יותר צייצה מיכאלי בטוויטר: "אכן זה כמובן ממש לא מה שהתכוונתי להגיד. אני מתנצלת אם יצא אחרת. אין מקום להשוואה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סבא שלה היה יודנראט מה אתם מצפים
| 11-02-2017 23:35