צפו: חיילת מותקפת על ידי המון חרדי בבני ברק - סרוגים

צפו: חיילת מותקפת על ידי המון חרדי בבני ברק

חיילת המשרתת בקריה בתל אביב, עשתה את דרכה לבית אך נקלעה למקום בו נערכה הפגנה של הפלג הירושלמי בעקבות מעצרו של אחד מתלמידי הישיבה שנחשד כעריק, והותקפה על ידי ההמון החרדי. צפו

author-image
צפו: חיילת מותקפת על ידי המון חרדי בבני ברק
  (צילום מסך)

ש', חיילת המשרתת בקריה בתל אביב, עשתה אמש (שלישי) את דרכה לבית לאחר עוד יום ארוך של שירות צבאי. בדרכה לבית, נקלעה ש' למקום בו נערכה הפגנה של הפלג הירושלמי בעקבות מעצרו של אחד מתלמידי הישיבה שנחשד כעריק, והותקפה על ידי ההמון החרדי.

בתיעוד שפורסם בחדשות 2, נראת ש' כשהיא הולכת ברחובות בני ברק והמון חרדי צועק עליה שהיא צריכה להתבייש.

"ממש נלחצתי", היא סיפרה לאתר לחדשות 2. "הם התחילו להתאסף סביבי ממש במהרה וצעקו עלי שאני צריכה להתבייש. במה בדיוק אני צריכה להתבייש, שאני חיילת על מדים?".

כשהמשיכה ללכת הבחינה באוטובוס שעמד במקום כשערמות של קרטונים חוסמים את נסיעתו. מיד החליטה שהיא מזיזה את הקרטונים בכדי לעזור ליושבי האוטובוס להמשיך בנסיעתם. כשהמשיכו הנערים לצעוק לכיוונה, התחילה ש' בהליכה מהירה לכיוון ביתה.

"תמיד ראיתי סרטונים כאלו באינטרנט, של מפגש בין חרדים לחיילים, אבל לא האמנתי שזה יקרה גם לי", סיכמה.

צפו ברגעי האימה:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תמיד מוצג צד אחד - להזכירכם: היו המון המצאות כגון
לא אמין | 08-02-2017 17:46
יריקה בבית שמש, כגון חיילת באוטובוס. וכו' כל עוד לא מציגים את הצד השני - נראה שהכתבה לא אמינה
2
אם אתם חושבים שבגזירות שמד של הציונים, עסקנים - חכי"ם -
אם אתם חושבים שבגזירות שמד של הציונים... | 09-02-2017 16:39
אם אתם חושבים שבגזירות שמד של הציונים, עסקנים - חכי"ם -משטיימניסטים יצליחו לגייס אפילו יהודי אחד/ת, או יהודיה אחת, או ילדה אחת, טעות גדולה היא זאת. עברנו את פרעה 210 שנים ולא שינינו שמותינו לבושינו ולשונינו. עברנו את נבוכדנצר 70 שנה, ולא התגייסנו. וגם עברנו את אנטיוכוס ומלכות יון ולא התגייסנו. וגם את מלכות רומא עברנו והמשכנו להיות יהודים, ולא התגייסנו. עברנו ולא התגייסנו, והמשכנו להיות יהודים חרדים "המכונים היום "סיקריקים" ע"י "כת משכילים בני ברק" נעבור גם את "חידוש גזירת גיוס השמד" עם הבריונים שלהם אפ' עם גפני וליברמן... הרדיפה הזאת דומה בדיוק לרדיפת שונאי הדת ימ"ש שאם הי' נדמה להם עוולה אצל בעל זקן ופאות היו מאשימים את כל בעלי הזקנים ופאות. וכן חידוש גזירת השמד ע"י "מועצת השמד" בכדי לגרות יותר את האש נגד הקדושה ר"ל לא יעזור לכם. אתפ פשוט עמלקים. כן נעבור את גם את שלטונות הציונות, וגם את העסקנים והשופטנים שלהם, ואנחנו בשם ד' נעשה ונצליח, שהרי למחות על כבוד שמים היא מעל הכל. נראה לי שכולכם מקנאים בנו, אחרת אני לא מבינה את גודל הפרסום נגדינו. אפילו פרעה הרשע, לא גזר אלא על הזכרים, ואתם גוזרים גם על הנשים. נגמר עולם הגאווה והשקר ! גאולה התחילה ! אורו של משיח נמצא! משיח בדרך לתת פקודות לניהול העולם, וכל מי שמתחזקת באמת מתקרב יותר ויותר את הגאולה!!!! כבר היה הרבה אנשים שרצו לעקור את יסודי תורותינו הקדושה, אתם לא הראשונים, מי אתם שתשפטו אותם, ההפגנות שלנו בקדושה וטהרה ומעל כל קיום המצות שלכם. ובס"ד יקוים אצלינו וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אמן כן יהי רצון.
3
jnur
mjh | 09-02-2017 17:50
jukv bpaaaaa