מי שמכם לסחור בקול של הימין האידיאולוגי? /תגובה - סרוגים

מי שמכם לסחור בקול של הימין האידיאולוגי? /תגובה

הגרעין הקשה של עוצמה לישראל יצביע להם שוב ושוב ושוב, מה שקשה לומר על מצביעי הבית היהודי: מאוכזבים תדיר, המומים ומתפכחים בזה אחר זה מבחירתם.

author-image
מי שמכם לסחור בקול של הימין האידיאולוגי? /תגובה

נתקלתי בעוד מאמר בוטה ומסית, כנגד מצביעי הימין האידיאולוגי ומנהיגיו. עד כאן אין חדש. מה שהפך מאמר זה למאוס בעיניי, זו רטוריקה של השמאל בתוך המחנה הלאומי, חידוש של השנים האחרונות.

הכותב שנכמרו רחמיו על הבית היהודי עם כשלונם בעמונה, פתח חזית נגד מצביעי עוצמה יהודית ומנהיגיה (שאינם בכנסת) והאשימם בגירוש מעמונה.

לא פחות! כיצד הוסבר הפלא הפוליטי? פשוט כי הם גם "זרקו קולות לפח" וגם "לקחו קולות לבית היהודי". אכן טיעון "רציני".

בתור מצביעת ימין אידיאולוגי, אבקש מכותב המאמר ושכמותו לשאול עצמם ברצינות: מי אתם שתחליטו עבורי שאצביע למפלגה מטעמכם? מי שמכם לסחור בקול של עוצמה יהודית בראשות ד"ר מיכאל בן ארי, שניתן לו-ולו בלבד? קול זה ניתן בזכות ולא בחסד, לעוצמה יהודית כמייצגים בלעדיים של מצביעי הימין האידיאולוגי, היחיד בארץ – ולכן הגרעין הקשה יצביע להם שוב ושוב ושוב,  מה שקשה לומר על מצביעי הבית היהודי: מאוכזבים תדיר, המומים ומתפכחים בזה אחר זה מבחירתם.

מחקתם את האידיאולוגיה

יש זרם בציונות הדתית, המרשה למחוק את ערכי הימין האידיאולוגי ולהעבירם לגנבי הקולות האמיתיים של הימין, כאילו מנהיגי "ימין-מרכז" פאתטים שאינם אפילו חיקוי לאיזו אידיאולוגיה זולת עצמם?

נראה למישהו, שמצביע ימין אידיאולוגי יהפוך לתומך אוטונומיה 'בלסטינית', עם סיפוח שטח c, בו אלפי 'בלסטינים' יקבלו ת.ז.ישראלית… רק בגלל שיש ציבור שמתעקש להתאכזב ולהצביע בנט…?

האם ניתן קולנו לקידום ערבים בהייטק תוך כדי טרור ערבי או כספים לקהילה הגאה או… נשלים עם ריקודים של רפורמיות מהקרן עם ספרי תורה בכותל – כי"אין מה לעשות" ו "זה מה יש"?!

בימין האידיאולוגי עוסקים במהות ולא ביחצנות, גם החילונים אצלנו לא סוחרים בא"י, ועם 8 מנדטים לא נייבב בסרוגים למה לא קיבלנו עוד 2 כמו נמושות – אלא נפעל ולא נחלום להאשים מי מהמצביעים באוזלת ידנו.

ההרגל לסחור בקולות הימין האידיאולוגי באין פוצה פה, לסכסך ולהאשים, הוא המפצל את המחנה הלאומי ומרפה את כוחו – ועוד נולדה לה החוצפה לגלגל אשמה לימין האידיאולוגי, הנלחם על הישרדותו – לא מעט לאחר ספינים שידוע מהיכן באו. הרצחת וגם ירשת לתפארת המחנה הלאומי.

איפה המנהיגים שלכם? מתחבאים

וכעדות, בימים הכי כואבים לישראל, בהם צופים באוזלת ידם של מנהיגי "ימין-מרכז" שמפטמים עצמם ברפיסות תוך החרבת עמונה- ובמקום חשבון נפש על הפקרת היהודים, התרת סעיף 7 שיכל להיות פתרון מקדים וכיוצ"ב- מה הם עושים? מתחבאים הם? לא! חלק מהם עוסקים בהנפת אצבע כנגד בשר מבשרם, הימין האידיאולוגי. האם לא די?

הרי ראשי עוצמה יהודית מוצפים בפניות שנים לאחר חברותו בכנסת של ד"ר בן ארי – ודווקא עם הרבה פחות מ-8 מנדטים "עלובים" לשיטת כותב המאמר, ורק להביט בהם ובמצביעיהם! בכל מקום ובכל מאבק חשוב, ללא תקציב, ללא עסקנות, דתים חילונים, יחד, באהבת ישראל, גם תוך הסתה פרועה מהמגזר עצמו – כי לא נאה לו תמיד להצטרף ולתמוך- כמו במשפט אלאור.

במבחן התוצאה – דווקא קול לבנט או ביבי היה בזבוז

אך העיקר? בזמן אמת, עם ישראל בוחר בהם כל הזמן: כשלוחם מופקר, כשצריך כופר ליהודייה באיזה כפר, ברגעים החשובים באמת? עמך ישראל לא מהמר בצמתים החשובים בחייו על בנט.

נגד האמת הזו נלחמים, אך שוב לנגן על "קולות הימין" ושוב כסת"ח קטן של תקשורת פופוליסטית? די כבר. לא נמאס לכם?

בינינו – במבחן התוצאה, להצביע בנט או ביבי התגלה כגרוע מבזבוז קול או לא להצביע כלל… הימין האידיאולוגי ראשו זקוף ואינו זקוק למאמר למי להצביע. שיעשה כותב המאמר חשבון נפש בהצבעתו ובמחיר הטרור והגירוש שמתלווה אליה לא פעם.

כולי תקווה שקול הכותב אינו משקף דעת רוב במחנה הציוני דתי היום, ואם כן: מה קרה לאנשי הציונות הדתית? בעבור מה מכרו נשמתם לעסקנות קטנה כנגד האנשים שליבם איתם במאבקם?

ראוי שיעשה חשבון נפש נוקב, דעה המתנערת ממאמר הקושר את הגירוש למצביעי ימין אידיאולוגי. מאמר זה, משחק לידיו של השמאל ומחליש את ההתיישבות ואת העם כולו.

הפסיקו להילחם בימין האידיאולוגי, חבקו אותו, טפחו אותו, עיבדו איתו והצביעו לערכים הנאמנים לארץ ישראל ולא לספינים ריקים, הבל ורעות רוח. אם זה קשה, לא נורא, עם אותם דפוסי הצבעה, תוכלו לקחת אופטלגין גם בגירוש הבא.

==

הילה אור-לי יהודה היא כותבת ופעילה במדיה החברתית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
את טועה ומטעה לא הצבעת מרזל אלא אבו ע'רר ואלעזר שטרן
רמי | 06-02-2017 12:50
הם ורק הם (ואולי גם עוד איזה ח"כ מהליכוד או העבודה) נציגייך בכנסת ישראל אותם הכנסת בקולות הימין ה'אידאולוגי' בטח שלא את בן ארי(שאפילו לא התמודד בבחירות האחרונות) אם יש לך טענות אנא הפני אותם אליהם ובטח שלא לבנט (שהוא אגב הרבה יותר ימין והרבה יותר אידיאולוגי מאלי ישי שאת הפתק שלו הכנסת לקלפי אך ורק כדי לבחור את שתי הפרסונות הנ"ל)
בנט יותר ימין מאלי יישי...?
אורן | 06-02-2017 16:53
חחח....לאחר הגירוש מעמונה ובכלל-אולי התכוונת שבנט יותר ימין מדרעי...חחח
מי שמטעה כאן זה אתה ידידי. אסביר לך מדוע:
יערה | 06-02-2017 16:35
כי אם אתה רואה את עצמך כמצביע ימין שקול ואחראי, וראית שמפלגת יחד מתנדנדת בסקרים סביב אחוז החסימה, אז האחריות להציל 4 מנדטים לימין אמורה הייתה לגרום לך ולשכמותך להצביע להם ולא לחשוב על חצי מנדט יותר או פחות לבנט. ד"ר בן ארי אכן לא התמודד לצערי הרב בבחירות האחרונות, כיוון שהוא ויתר על מקומו האישי לטובת האחדות ! אינני מסכימה עם אלי ישי על הכל, אבל בוודאי שבהשוואה לבנט ישי הוא בפירוש גם יותר ימני וגם יותר מחובר אידאולוגית לא"י (איפה בנט ושקד היו בגירוש מגוש קטיף???) בקיצור, חוסר האחריות בבחירות הייתה דווקא של נציגי הבית היהודי שאמרו שיחד בטוח עוברים ולא בחלו בשום תרגילים מהסוג הזה בשביל עוד כמה אלפי קולות שלהם זה לא שינה דבר, אבל ליחד ולימין זה מה שגרע מנדטים יקרים. אז טול קורה מבין עיניך רמי !
2
הכל אמת!
| 06-02-2017 12:54
3
אמת לאמיתה
שה אובד | 06-02-2017 15:00
מאמר אמתי, יישר כוח!
4
כמה שזה נכון...
שלום | 06-02-2017 15:30
חותם על כל מילה
5
כל מילה!
אביחי גבי | 06-02-2017 15:41
גדולה מהחיים!וכותבת מוכשרת. אגב,הייתי מוסיף עבור כל אלה שבוכים על בזבוז קולות- אולי שכחתם-אבל הממשלה נשענת על קולות הבית היהודי! ותיק המשפטים בידם! כך שלו רצו,יכלו ״לסובב״ את ביבי איך שהם רוצים.
6
יישר כוח על המאמר. ימין אמיתי זה רק בן ארי !
יערה | 06-02-2017 16:16
בלי עוצמה יהודית בכנסת, אנשים ימשיכו להצביע לכל אותם אלה שמחופשים ל'ימין' (ביביבנטליברמן), ולקבל בפועל ממשלה שמגרשת יהודים, מפקירה את אלאור אזריה ומקפיאה את הבניה בא"י (הבטחות על עוד 3000 יחידות דיור תמיד נשארות על הקרח). בבחירות הקרובות יש אופציה אחת ויחידה: ד"ר מיכאל בן ארי !
7
בכל מקרה הקולות של יחד לא היו הולכים לבית היהודי!!
רק עוצמה יהודית! | 06-02-2017 17:15
אם יחד לא היו מתמודדים, כמחצית מתומכיהם כלל לא היו הולכים להצביע. וכל השאר היו מתחלקים קצת לאגודה, קצת לש"ס, קצת לליכוד וקצת גם לבית היהודי. כך שקרוב לוודאי שלאף אחת מהמפלגות הללו זה לא היה מוסיף כלום, וסיכוי קטן שאולי מנדט אחד נוסף היה הולך לאחת מהן. אז בקיצור, די עם הדמגוגיה ושקרים. מה שבאמת כולם צריכים זה לשאול את עצמם את השאלה הבאמת מתבקשת: מדוע כל כך נלחמנו נגד יחד, במקום לאפשר להם לקבל עוד עשרת אלפים קולות ובכך באמת להציל את המנדטים הללו לימין?!
כל הסקרים העניקו ליחד 4-5 מנדטים
רמי, אתה פשוט משקר! | 07-02-2017 14:12
ואלמלא ההתגייסות המשותפת של ש"ס והבית היהודי למקד את כל הזיופים המכוונים ופסילת אלפי פתקי הצבעה (ש"ס) ותעמולת ההפחדה בעניין אחוז החסימה (הבית היהודי) - יחד היו נכנסים בענק. ש"ס ואגודה זה שמאל מובהק (דרעי, גפני) והבית היהודי זה מפלגת אופורטוניסטים שמתחזה כימין. חשבון פשוט רבותיי: עוד עשרת אלפים קולות בלבד ליחד - היו מביאים עוד 4 מנדטים לימין. זה מה שבאמת חבל!
אם המנדטים היו הולכים לג או שס סעיף ההתגברות היה עובר
רמי | 06-02-2017 21:08
לא משנה למי מגוש הימין (כחלון לא ימין) היו עוד שני מנדטים היה אפשר להעביר את סעיף ההתגברות על בג"ץ ולנסות להציל את עמונה זה חישוב מתמטי פשוט שתועמלני 'יחד' מנסים שוב ושוב להשכיח טוב מה כבר אפשר לצפות ממי שהסקרים הברורים המראים שאין להם שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה היו מונחים לפניהם ולא גרמו להם להפסיק את המירוץ המטורף אחרי עוד מנדטים למשותפת רק בכדי שהקולות הללו לא ילכו לשנואי נפשם מהבית היהודי
זה בסדר, גם לא להצביע זה מטומטם
תתאבדו וזהו | 06-02-2017 20:41
8
אין שום הבדל ביניהם. דרושה מפלגת ימין רצינית!
בנט=נתניהו=ליברמן | 06-02-2017 20:47
הבית היהודי זה אופורטוניזם צרוף. לא ימין. מסכים לגמרי עם כותבת המאמר