גיוס נשים לצה"ל חמור מהחרבת כל יו"ש - סרוגים

גיוס נשים לצה"ל חמור מהחרבת כל יו"ש

ההרס הנפשי שנגרם לעם ישראל מגיוס בנות לצבא חמור פי כמה מהרס ישוב ביו"ש ומהרס כל ההתנחלויות ביו"ש. טהרת הבית היהודי היא המסד עליו בנוי עם ישראל והטרנד המקל בתחום הזה, המאפשר גיוס בנות לצה"ל גם במסגרת של מכינות קדם צבאיות, מזיק לכולנו פי כמה וכמה מהפסד במלחמה!

author-image
גיוס נשים לצה"ל חמור מהחרבת כל יו"ש

נחרדתם מהפינוי של עמונה? אתם דואגים לתשעת הבתים בעפרה ולמצבם החוקי של בתים אחרים ביו"ש? ובכן ההרס הכואב הזה אינו מגרד אפילו את ההרס שמתחולל בעקבות גיוסן של נשים לצה"ל.

כן, ההרס הנפשי שנגרם לעם ישראל מגיוס בנות לצבא חמור פי כמה מהרס ישוב ביו"ש ומהרס כל ההתנחלויות ביו"ש. טהרת הבית היהודי היא המסד עליו בנוי עם ישראל והטרנד המקל בתחום הזה, המאפשר גיוס בנות לצה"ל גם במסגרת של מכינות קדם צבאיות, מזיק לכולנו פי כמה וכמה מהפסד במלחמה!

תשאלו למה? הרי הבת רוצה בכך, מודעת לקשיים לניסיונות? התשובה לכך למרבה הצער היא פשוטה: האווירה הצעירה מלאת ההורמונים והמתירנית שקיימת במסגרת האינטימית הצבאית במקום בו אין כמעט פיקוח של מבוגרים, מייצרת מעמד נפשי המקל ראש בעריות. במילים אחרות, גם בת שלא תחטא כלל, שתשמור על תומתה לחלוטין בתוך צה"ל, עדיין ישתרש בתוכה בצורה עמוקה מאד יחס פחות חמור ליחסי מין, למגע בין המינים ולמערכת ערכים עקומה שמיובאת אלינו מבחוץ, מהתרבות האמריקנית.

המדינה כופה על אנשים דברים

נכון, כל חברה מורכבת מנשים וגברים, כל חברה גם לא יכולה לייצר באמת שני עולמות מקבלים שלא מתחברים כלל ביניהם, זה גם לא בריא. ועדיין יש פער בין חברה שחורטת על דגלה צניעות, מאמץ כללי לשמירה על טהרה, לבין חברה שלא עושה כך אלא אפילו מחנכת למצב ההפוך מכך.

נכון, המצב הזה שורר כיום, למרבה הצער, בכל מדינת ישראל. ועדיין יש הבדל גדול בין מקום שבו מצויים אנשים בעלי משפחה מבוגרים למטרה הספציפית של עבודה, לבין מקום המלא אך ורק בצעירים שיש בו המון זמן פנוי לא מנוצל ושמתקיימת בחלקו גם שהות ממושכת הכוללת לינה ללא כל בקרה.

תשאלו הרי זו כפייה? הרי איסור על בת לשרת בצה"ל חוסם אותה מלהגשים את עצמה? ובכן נכון, עמים ומדינות כופים את אזרחיהם על דברים רבים. בדרך כלל מדובר על כפייה פיזית במקרים של סיכון אחרים או סיכון האדם עצמו. במצבים כאלו ההיגיון האנושי הכי פשוט מבין שזכות הפרט בטלה בפני ערך החיים.

גם חייל צריך לסרב לשרת

באותו אופן חברה גובה בכוח מיסים, מגדירה בעלויות וחובות שונים ואין פוצה פה ומצפצף. אותו דבר נכון גם בתחום הרוח שהוא בסופו של דבר המעמיד היותר עמוק של התרבות האנושית ועולמו הפנימי של עם ישראל. גם בעולם הרוח אכן יש לכפות כלפי דברים המסכנים את העיקר. ופגיעה בטהרת המשפחה היא עקירת ליבו של עם ישראל. במילא ההגשמה העצמית של הפרט נדחית בגלל הציבור.

ואם תגידו מדוע לבן מותר לשרת ביחידה מעורבת אזי התשובה לכך היא פשוטה. גם חייל שימצא את עצמו בטנק עם חיילת צריך לסרב לשרת. גם הוא יינזק בצורה חסרת תקדים מהאינטימיות הזו. ועם זאת הנזק לנשים יותר גדול וחמור.

ההבדל הוא בכך שמבחינת בניין עם ישראל הגברים טפלים לנשים. הנשים הם שומרות הרוח. הן המחנכות את הפעוטות והן מעבירות את חום הקשר עם הבורא לדור הבא. במילא הפגיעה בהן קשה פי כמה וכמה ומי שנותן יד לכך נותן יד להרס עם ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
כותב המאמר מנותק מההוויה הישראלית ומהמציאות
רמי | 06-02-2017 12:04
אי אפשר היום לעצום עיניים של אף אחד לא בן לא בת לא חייל ולא חיילת לא אברך כולל ולא חרדית צנועה וחסודה כולם חשופים ונחשפים להכל (בעיקר דרך האינטרנט אבל גם בעוד אלף דרכים) והדרך להתמודד הביא רק בחינוך ובטח שלא בהסתרה אולי כדאי לכותב לבדוק איפה יש אחוזי התחלנות גבוהים יותר אצל בנות דתיות ששרתו או אצל בוגרות סמינרים חרדים לפני שהוא מציף אותנו בהגיגיו ההזויים
אתה מנותק מההויה הישראלית
החרדון | 07-02-2017 1:01
לא מנסים לעצום עינים .אבל לא כולם חשופים ונחשפים כטענתך המטופשת .90 אחוז מהחרדים לא נחשפים לאינטרנט .אחוזי החילון אצל "דתיות"ששירתו בצבא גבוהים אלפי אחוזים מאשר אצל בוגרות סמינרים חרדים וחבל שאתה מציף אותנו בנתוניך ההזוים. ככלל הייתי מיעץ לך ללמוד קצת על הנושא לפני שאתה מפריח "ידיעות" מסוג זה....
אצל בנות שהתגייסו רמת החילון הרבה הרבה יותר גבוהה מבנו
ר | 06-02-2017 14:30
מבנות סמינרים.
הבדלים של בתים מקימים אלו שציינת?!
רמי אתה באמת רוצה לבדוק? אתה באמת רוצה לראות איזה | 06-02-2017 12:39
גיוס
| 06-02-2017 12:34
דיברת שטויות אין לך הבנת הנושא בכלל ״וראה בך ערוות דבר ושב מאחוריך״
אנחנו מתפללות "ואל תביאנו לידי נסיון"
נועה | 06-02-2017 12:32
ואתה רוצה שניכנס לתוך הנסיון?
2
סוף סוף מישהו אומר את האמת
נאוה | 06-02-2017 12:31
לא סתם פסקה הרבנות יהרג ואל יעבור
יש הבדל אדיר בין עבודה לבין שרות צבאי
נח | 31-07-2017 16:08
כבר החזון איש אמר את ההבדל שבמקום עבודה בת יכולה לקום וללכת, אך בשירות צבאי היא לא יכולה וז היא לא ברשות עצמה וזזו כבר בעיה גדולה
ולא סתם פסק הרב הראשי מצגר שאסור לסרב פקודה בהתנתקות
יהרג ובל יעבור זאת האמת? | 06-02-2017 13:48
נשים חרדיות ממלאות היום מגוון תפקידים בהוויה הישראלית ממנכ"לית בית הנשיא דרך אחיות בבתי חולים ועד לבוררת בעולם התחתון כל מגוון התפקידים האלה(שלא פשוט מבחינה הלכתית) כשר למהדרין לצורך פרנסה (טוב,על מה שהרבנות עצמה עשתה לצורך פרנסה עדיף לא להרחיב) ורק בת שרוצה לתרום לעמה ולמולדתה היא ביהרג ואל יעבור די לשטחיות
3
אשריך, כל מילה זהב!
שגיא | 06-02-2017 12:52
4
החרבת ישובים איסור תורה חמור ושרות ביחידות מעורבות כנל
אריק | 06-02-2017 14:04
יש הבדל בין שרות קרבי לבנות שאסור ובודאי יחידות מעורבות לבין שרות בחיל חינוך או יחידות נפרדות שגם זה לא רצוי לכתחילה אך אין איסור תורה בזה כל עוד לא פוגעים בצניעותן של הבנות הדתיות . אם כבר שווה לבדוק במקומות שרות הלאומי שיש גם מקומות עם בעיות והטרדות למיניהם . מה שאני כותב כאן בדוק
אתה צודק - גם שירות לאומי בעייתי
ענת | 31-07-2017 16:05
וצריך לחשוב פעמיים איפה לשרת. (לא סתם החרדים אוסרים גם שירות לאומי)
5
דברים בטלים,פחד ומלחמת מאסף
יהודי | 06-02-2017 14:12
תגידו ,אתם לא מתביישים ? מה היללות האלה?,למה רק בצבא ישתרש בה יחס פחות חמור ליחסי מין?,בבני עקיבא, באונברסיטה ,או במקומות עבודה זה לא יקרה?, מה זה פיקוח של מבוגרים? הילדה בת 18,אחרי גיוס ואימון קל בנשק מותר לה להרוג אויב,אבל עצמה היא לא מסוגלת לשמור?איפה החינוך שהיא קיבלה? אולי אתה נכשלת? אתה וכל הרבנים פשוט מפחדים שהבת תלמד לעמוד על דעתה,שתפסיק להיות כפופה לך ולהלכות העתיקות.
6
בע"ה כשיתקיים הפסוק "ושבו בנים לגבולם"
ירמיהו | 06-02-2017 15:08
אחרי שנפנה את כל ההתנחלויות המבודדות ביהודה ושומרון לא נזדקק לכל כך הרבה לוחמים בצבא ולכן נוכל לצמצם את אורך השירות גם של בנים וגם של בנות.
7
די תעשו טובה ותרדו מהאולימפוס
פחחחח | 06-02-2017 15:34
שטויות
8
אסתר הייתה נביאה, אבל למען עמה חייתה עם החשורוש למרות
משה | 06-02-2017 15:39
שהיתה אשת איש. היא עשתה זאת בעצת מרדכי שהיה גדול הדור וגם בעלה! בהלכה מפורש שמלחמת מצוה, שזה הגנה על א"י והצלת יהודי, יוצאת גם כלה מחופתה.
אל תפגין בורות
אודי | 31-07-2017 16:04
אין שום היתר להיות בתערובת וגם "כלה מחופתה" המדובר בתפקידי עורף. בצבא אין צורך כלל בבנות ועושים את זה בשביל דת הפמיניזם