אחרי עשר שנים, אתר 'כיפה' בעיצוב חדש - סרוגים

אחרי עשר שנים, אתר 'כיפה' בעיצוב חדש

עשור מאז שעלה לאוויר, השיק היום אתר 'כיפה' את העיצוב החדש של האתר. שטח האתר הורחב ונעשו שינויים במבנה הדף, כמו הזזת השו"ת 'שאל את הרב' לתחתית העמוד. "היה קשה להגיע אליו. לכן החלטנו על שדרוג כולל של האתר" אומר העורך הראשי של 'כיפה' בועז נכטשטרן.

אחרי עשר שנים, אתר 'כיפה' בעיצוב חדש
  עיצוב חדש. אתר כיפה

עשר שנים אחרי שעלה לאוויר, גם אתר 'כיפה' הרגיש שהוא צריך להתקדם עם הזמן והשיק עיצוב חדש לפורטל.

השינוי הגדול ביותר בעיצוב, הוא הגדלת שטח האתר. צגי המחשבים גדולים ורחבים היום בהרבה מהמסכים הישנים של לפני עשר שנים. אם בעיצוב הישן, הכיל האתר שלושה טורים צרים שרובם הכילו לינקים לידיעות או לפורומים, כעת פריסת האתר רחבה יותר ומכילה יותר תוכן ויותר כתבות.

שינוי משמעותי נוסף, הוא בשימת דגש רב יותר לחדשות המגזר. אם בעיצוב הישן, בחלק העליון של הדף, הייתה הקובייה ובה שו"ת של רבני האתר 'שאל את הרב', הרי שבעיצוב החדש נדחקו השו"תים לאמצע הדף ומטה. למקום טוב יותר הגיע עמוד מבזקים המביא את עיקרי החדשות של האתרים המובילים.

ולמי שהתעניין, אין מה לדאוג, בלוגו האתר אין שינוי והספירלה שהרכיבה את האות פ' במילה כיפה, נשארה בעינה.

בלי ספק כניסתו של אתר 'סרוגים' לזירת החדשות הדתית לאומית, עם החדשנות שהביא בתחום החדשות והעיצוב, הביא את אתר 'כיפה' לחדשנות ולהתקרבות לסטנדרטים שהציב 'סרוגים'. ניתן בפירוש לומר שאם בעבר, 'כיפה' היה יותר פורטל ומרכז פורומים בנושאים דתיים לאומיים, הרי שעכשיו 'כיפה' מצמצם את הפער בעיצוב ובתחום החדשות.

בועז נכטשרן, העורך הראשי של 'כיפה' אמר ל'סרוגים' כי "אחרי עשור של פעילות הרגשנו כי העיצוב הישן מונע ממנו להתרחב ולגדול. למרות שהאתר הכיל בתוכו תוכן רב, והיה אחראי ללא מעט סקופים בתחום החדשות, היה קשה להגיע אליו. לכן החלטנו על שדרוג כולל של האתר."

"העיצוב החדש הופך את כיפה לעמוד בית נוח המרכז את השיח המגזרי, אם בחדשות ואם בתרבות או בפורומים – כאתר שלא רק מעדכן אלא גם יוצר את החדשות ומכתיב את סדר היום."

על המשך הדרך של אתר כיפה אמר נכטשטרן, כי "מכאן אפשר רק לגדול".

עמוד רחב יותר. אתר כיפה החדש

עמוד צר יותר, ו'שאל את הרב' בראש העמוד. אתר כיפה הישן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד שאתם מפרגנים לאתר המתחרה!!!
| 01-05-2011 21:09
2
האם יש למי...
טובה אבישר | 28-10-2020 13:08
האם יש למי מכם דוגמת סריגה של פעמון? אודה למי שיענה לי בהקדם
3
סמל של פדוז... מעניין למה לאתר היה סמל כזה
joe | 11-08-2022 14:22
של פדוז