"אין אצלנו אסירים VIP": שב"ס העניש את אולמרט - סרוגים

"אין אצלנו אסירים VIP": שב"ס העניש את אולמרט

ראש הממשלה לשעבר המרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו נענש ונשללו ממנו זכויות הביקור למשך חודש בשל צורת דיבורו לאחד הסוהרים. גורם בשב"ס: "אין אצלנו אסירים VIP"

author-image
"אין אצלנו אסירים VIP": שב"ס העניש את אולמרט
  (פלאש90/Amit Shabi/POOL)

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, המרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו נענש ונשללו ממנו ביקורים למשך חודש משום שמתח ביקורת על התנהלות שירות בתי הסוהר.

בעקבות האירוע, שאירע לפני כשלושה חודשים,  אולמרט הועמד לדין משמעתי בגלל אירוע שאירע באגף 10 בכלא מעשיהו – אגף שהוקם במיוחד עבורו ושבו הוא מרצה את עונשו מאז כליאתו.

על פי הדיווח באתר ynet, האירוע החל בגלל אסיר אחר הכלוא באגף, שהתעמת עם סוהר ואולמרט יצא כנראה להגנת האסיר ומתח ביקורת על התנהלות השב"ס. במהלך האירוע הוא התבטא בצורה לא הולמת ובעקבות זאת הועמד לדין – ונשללה ממנו הזכות לביקורים משפחתיים למשך חודש.

ראוי לציין כי אולמרט מקבל בכלא גם ביקורים של עורכי דין – אבל אותם אי אפשר לשלול ממנו.

עד לאירוע ההוא נחשבה התנהגותו של אולמרט כאסיר, טובה ומלבד אותו אירוע הוא לא היה מעורב באירועים חריגים ולא הועמד לדין משמעתי.

גורם בשב"ס שהגיב לאירוע אמר ל-ynet: "אין אצלנו אסירים VIP – כולם מקבלים אותו יחס".

ביקש חנינה

בתוך כך, בסוף השבוע האחרון, ביקש אולמרט בקשת חנינה רשמית מנשיא המדינה, ראובן ריבלין.

בהודעה שיצאה מבית הנשיא נאמר כי "בקשת חנינה בעניינו של אהוד אולמרט הוגשה אל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. הבקשה מטופלת מול הגורמים הרלוונטיים, ככל בקשת חנינה והועברה למשרד המשפטים לקבלת חוות דעת."

נזכיר כי לפי החוק, רק הנאשם או באי כוחו יכולים להגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה. הבקשה נשקלת על ידי משרד המשפטים ואלה ממליצים לנשיא על חנינה. רק לאחרונה לא אישר הנשיא ריבלין חנינה ליונתן היילו, צעיר אתיופי שרצח את מי שאנס אותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הוא מאמץ את השפה שמתאימה לרמה המוסרית שלו
דני | 05-02-2017 16:33
2
פששש... אין אצלנו אסירים VIP
עוזי | 06-02-2017 11:10
איזה אומץ לב אישי ואזרחי מגלים אנשי השב"ס. ממש מעורר התפעלות. נלחמים באומץ נגד אולמרט הנורא והאיום שהעז לתבוע את עלבונו של אסיר אחר. גם הוא כנראה נורא ואיום. איך אתה ישן בלילה, סוהר קטן שלי? בטח טוב מאד. אין לי ספק.
אתה יכול להיות ציניקן עד מחרתיים - להזכיר לך שאולמרט
אוראור | 14-07-2017 12:57
הוא שטן , נחש ארסי - ושהוא המיט עלינו רק אסונות? הרי באשמתו נרצחו חיילים במבצע עופרת יצוקה - באשמתו תושבי עמונה חטפו אלות ונבוטים בראש - באשמתו שוחררו מחבלים זנותיים מזורגגים עם דם על הידיים - באשמתו היו מחדלים חמורים - אז מה אתה רוצה? ובכלל - למה לזבל הזה מגיע לקבל יחס מיוחד - כשהחייל שלנו לא מקבל שום יחס מיוחד? אולי תסביר לי במה השמאלמרט הנאצי הזה יותר חשוב מהחייל הגיבור שלנו? תעשה לי טובה.
3
מהתכנסות לזה שסוהר ילגלג עליו
שלמה זקן.... | 21-03-2017 11:27
זוכרים שההיתנתקונר הפודל שלשרון אמר שרוצה לעשות התכנסות?קיבל שתי חזיתות וינוגראד וחקירות בלי סוף.בסוף חוגגים עליו בהשפלה.הוא לפחות מקבל קצת מן הגהנום פהוגם נמנע ממנו פשע התנכסות,שרון אחרי שהתנתק לו הראשעלה לחופשה בגהנום למעלה י א ו ו א ל א ד י