ההתפתחות המואצת של היישוב הפכו אותו למבוקש בדרום

ההתפתחות המואצת של היישוב הפכו אותו למבוקש בדרום

פרויקט הנדל"ן החדש ביישוב סוסיא יחד עם הישיבות ומרכזי הלימוד, הפכו אותו לאחרונה למבוקש בדרום. המקומיים לא מסתירים את השמחה על ההתיישבות היהודית המתגברת ועל איכות החיים שעולה מטבעה עם ריבוי האוכלוסיה

author-image
מבט על היישוב המבוקש בדרום המתפתח
  סוסיא ( צילום: הר כביר)

סוסיא

הר כביר, הבונה ברחבי יהודה ושומרון, מקיימת בימים אלו שיווק ממוקד במיוחד למשפחות ערכיות, שורשיות, הרואות את חייהן בדרום המתפתח. השיווק נעשה לשכונה חדשה הנבנית בסוסיא הממוקמת 25 דקות בלבד מבאר שבע.

סוסיא ממעוף הציפור (צילום: הר כביר)

במקביל לשכונה החלה אף ההרשמה לישיבת בני עקיבא לחינוך סביבתי השוכנת בסוסיא.

דרכה החינוכית הייחודית של הישיבה כפי שהיא מעידה על עצמה " יונקת באופן ישיר ומתמיד מתפיסת העולם כי 'כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות' וכי על כל אדם ואדם לברר את שרש נשמתו ואת תחומי וסגנונות הלמידה והעשייה באמצעותם יצליח להוציא את מירב הכוחות הגנוזים בו."

הישיבה מאמינה כי הפקת הכוחות מן הכוח אל הפועל תתבצע במירב ההצלחה מתוך יחס אישי וקרוב בין התלמידים לבין עצמם ובין הצוות החינוכי לתלמידים וכתוצאה מכך מקפידה לשמור על כמות תלמידים המאפשרת הכרות משמעותית של 'כולם עם כולם', כשכל תלמיד זוכה ליחס אישי ביותר מצד מחנכו, מדריכו החברתי, מדריכו הסביבתי וראש הישיבה.

"השיווק" לישיבה והשיווק לשכונה החדשה מתבצע במקביל ומצביע על התפתחותו המואצת של היישוב. תושבי סוסיא שחלקם אף עובד ביישוב עצמו צופים בחיבה לא מוסתרת בהתרחבות ושמחים על ההתיישבות היהודית המתגברת ועל איכות החיים שעולה מטבעה עם ריבויי התושבים ביישוב.

צילום: הר כביר)

הפרויקט החדש הנבנה בלב היישוב כולל עשר יחידות דיור בחמישה בתים דו משפחתיים. הבתים נבנים בשיטות בנייה מתקדמות ומאפשרות ליהנות מבידוד איכותי ותכנון מתקדם המאפשר פרטיות ונעימות.

לפרטים על הפרויקט לחצו כאן





מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו