כבר לא מגרה: הדברים שגורמים לאוכל להיראות כל כך טוב בפרסומות

כבר לא מגרה: הדברים שגורמים לאוכל להיראות כל כך טוב בפרסומות

לא מעט פעמים במהלך היום אנחנו נתקלים בפרסומות שמציפות אותנו, ביוטיוב, בשלטי החוצות באמצע הפקק ובתכניות הטלוויזיה שעשירות בפרסומות. אז מה באמת גורם לאוכל להיראות כל כך טוב? צר לנו לבאס, אבל זה ממש לא האיכות המדהימה של המצלמה

לא להאמין: מה גורם לאוכל להיראות טוב בפרסומות?
  (צילום:שטארסטוק)

לא מעט פעמים במהלך היום אנחנו נתקלים בפרסומות שמציפות אותנו, ביוטיוב, בשלטי החוצות באמצע הפקק ובתכניות הטלוויזיה שעשירות בפרסומות. אז מה באמת גורם לאוכל להיראות כל כך טוב? צר לנו לבאס, אבל זה ממש לא האיכות של המצלמה

רוב מוצרי המזון לא מצטלמים טוב

אז מה עושים? משתמשים בשלל טריקים ותחליפים לא ממש טעימים או אכילים. למשל את קציצת ההמבורגר המגרה או הפירות והירקות הנוצצים בפרסומות מורחים במשחת נעליים או 'לקה' מבריקה כדי לתת את הברק הנדרש.
רוטב המייפל הגולש והמבריק בפרסומות הוא הוא בדרך כלל שמן מנועים, שנוזלי ומבריק יותר.

נראים טוב לא בגלל הציוד המקצועי (צילום:שטארסטוק)

מוצרים נוזליים כמו חלב או יוגורט לא באמת יכולים להיראות כל כך לבנים וסמיכים עבור צילום פרסומת ולכן מחליפים אותם בדבק לבן נוזלי מהסיבה שהוא סמיך ולבן יותר (בצילום). אז להבא שתראו פרסומת לדגנים שעפים הישר לתוך קערת חלב משפריצה, תדעו זה לא חלב זה דבק!.

ואם כבר דברנו על נוזלים, כל גלידה בעולם תתחיל להפוך לנוזל לאחר כמה פלאשים ולכן בגלל חוסר האפשריות לשמור עליה במצב זהה לאורך זמן הגלידה מוחלפת בפירה תפו"א שנצבע בשלל צבעי מאכל. תאמינו לי שלא הייתם רוצים לטעום אותה במצב הזה על אף היופי המהפנט שלה.

הפירות בפרסומות לא באמת צוננים- הם בסה"כ מכוסים בדאודורנט זול או ספריי שיער. אגב גם הקולה, הבירה, הספרייט וכל כוסות השתייה המזיעות, מכוסות בגליצרין ולא בקור עז שגורם להם להיות כל כך מזיעות וצוננות.

בנוסף לכל השיטות האלה יש גם כמובן טכניקות צילום ועריכה, שעושות את ההבדל. בסרטון הבא תוכלו לראות איך בעצם מצלמים את הפרסומות שבהם נראה האוכל 'נזרק' כביכול מהשמיים או מאיפה שהוא. בעזרת סוג של רובוטים, תנועות מצלמה נכונות, שימוש בקיסמים וגומיות, ועריכה ב-Slow Motion הכול הופך למגרה ומעניין יותר. עובדה שאנחנו כבר ב2017 ועדין סוג הפרסומות הזה לא נעלם מהמסכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כתבה מעניינת מאד
אלחנן | 01-02-2017 15:24
באמת