נתניהו משתלח: "התקשורת השמאלנית מגויסת למסע ציד בולשביקי"

נתניהו משתלח: "התקשורת השמאלנית מגויסת למסע ציד בולשביקי"

ראש הממשלה ושר התקשורת שוב משתלח בתקשורת: "עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח"

התקשורת השמאלנית מגויסת למסע ציד בולשביקי
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במלחמה הבלתי פוסקת שלו מול התקשורת.

על רקע המבוכה שנוצרה ביחסים בין ישראל למקסיקו, בעקבות הציוץ שלו, והחקירות בהן הוא מוערב, הוא מוצא את התקשורת כאשמה: "מה שההתמקדות התקשורתית כרגע עושה זה להסית את הדעת מהדבר העיקרי – וזה ההצלחה הפנטסטית של הגדר שבנינו בדרום בבלימת ההסתננות, הצלחה של העולם ובראשם נשיא ארה"ב מכירים בה.", אמר נתניהו בהתייחס לציוץ שלו על הצלחת הגדר בדרום, ביחס לגדר שטראמפ רוצה לבנות בין ארה"ב ומקסיקו.

"אותי זה לא מפתיע. התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי.", המשיך נתניהו,"זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול, אין מילה אחרת, של חדשות מזוייפות – מה שקוראים "פייק ניוז"."

"הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ"ש ועל גורפי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות."

רוצים להנציח את שליטת השמאל במוקדי הכח

נתניהו הסביר כי הסיבה למתקפה משמאלה היא "כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי. ואני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת, מעז לנסות לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימנים. לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה."

נזכיר כי נתניהו הוא שאישר לערוץ 10 להמשיך ולשדר למרות חריגות מהרישיון שהוענק לו על ידי המדינה. אחת מהחקירות בהן נתניהו מעורב – פרשה 1000 – עוסקת בטובות הנאה שקיבל כביכול מארנון מילצ'ן, הבעלים של ערוץ 10, שהפסיד כמיליארד שקל מאז עלה הערוץ לאוויר. נזכיר עוד כי תחנת גלי צה"ל – התחנה הצבאית היחידה בעולם הדמקורטי – עדיין משדרת, והבוקר פרסמה עדויות של שוברים שתיקה לפיו מתנחלים מפנקים חיילים בחברון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דמעות תנין
לוי | 30-01-2017 17:03
טוב עשה בכתב שהזכיר במקצת "שבחו" של ביבי ותפקידו בתקשורת. ביבי אוהב לבכות, אך אין לו להלין על מצב התקשורת. שנים!!!שביבי ראש ממשלה והוא מעולם!!!לא עשה דבר וחצי דבר כדי לרסן את התקשורת.