תוצאת הליכודיאדה: ניצחון גדול למירי רגב - סרוגים

תוצאת הליכודיאדה: ניצחון גדול למירי רגב

פסטיבל הליכודיאדה הסתיים עם תוצאות הבחירות הפנימיות: מירי רגב בראש ואחריה גילה גמליאל, מיקי זוהר ויואב קיש נכנסו לעשיריה הראשונה אלי ישי נבחר כמומלץ לשיריון וגם יאיר נתניהו ברשימה לכנסת

author-image
תוצאת הליכודיאדה: ניצחון גדול למירי רגב
  (צילום: נעם רבקין פנטון/פלאש90)

תנו כפיים. מירי רגב נבחרה במקום הראשון בפריימריז של הליכודיאדה באילת.

הליכודיאדה, היא אירוע פרטי של חברי הליכוד, שיורדים לאילת לסוף שבוע בהשתתפות חברי הכנסת, חבר מרכז ומתפקדים. במהלך האירוע עורכים גם מעין פריימריז לבחירת המועמדים לכנסת, וגם ממליצים על מועמדים חדשים מתוך עסקני הליכוד.

תוצאות המדגם מעלות כי במקום הראשון מבין חברי הליכודיאדה נבחרה השרה מירי רגב, ומיד לאחריה השרה גילה גמליאל (הפוך מתוצאות השנה שעברה). בהמשך העשיריה הראשונה: מיקי זוהר, אופיר אקוניס, יולי אדלשטיין, גלעד ארדן, יואב קיש, דוד ביטן, אבי דיכטר ואמיר אוחנה.

מקום שני. גילה גמליאל (נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

בעשירייה השנייה על פי סדר התוצאות: יריב לוין, ישראל כץ, צחי הנגבי, אורן חזן, נאוה בוקר, שרן השכל, דוד אמסלם, יובל שטייניץ, נורית קורן וג'קי לוי.

בעשירייה השלישית לצד חברי הכנסת המכהנים, ניתן למצוא גם שמות של מועמדים נוספים, אלמונים לציבור, אך מוכרים היטב לחברי המרכז והמתפקדים כמי שמתכוונים לנצל את הפריימריז הבאים על מנת לפרוץ לפוליטיקה, ועשו מאמצים רבים להביא את אנשיהם להצבעה בקלפי. העשירייה השלישית של המדגם על פי סדר התוצאות: איוב קרא, זאב אלקין, מטי יוגב, ענת ברקו, הלן מזוז, חיים כץ, ציפי חוטובלי, נידאל איברהים, עמרי סער ואברהם נגוסה.

נכנס לעשיריה. יואב קיש (נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

ממראות הליכודאידה (נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

מועמדים לשיריון: אלי ישי

לצד זאת נרשם ניצחון מעניין לאלי ישי, שנבחר על פי מצביעי המדגם לדמות המועדפת עליהם כמשוריין ראש הממשלה לרשימת הליכוד. מיד אחריו בפער לא גדול הגיע עיתונאי חדשות 10 צבי יחזקאלי. יודגש כי יחזקאלי לא הציע את עצמו בשום שלב כמועמד לרשימה, כמו גם שאר המועמדים, שהוצעו על ידי המארגנים.

ניר ברקת שככל הנראה יתמודד בפריימריז הקרובים, ביקש ששמו לא יופיע בהתמודדות, אולי מחשש למפלה בקרב חברי הליכודיאדה.

ברשימה על פי החלוקה למחוזות ניצחו: במחוז שפלה: יעקב בן סעדון. גליל ועמקים: רוני שטרן. מחוז דן: יוסי כוכבי. מחוז ירושלים: אלי כהן. מחוז נגב: בני מזגיני. מחוז מישור החוף: נפתלי בן סימון. מחוז חיפה: שמעון שראל. מחוז תל אביב: סיני קהת. מחוז יו"ש: צחי דיקשטיין. מחוז מועצות אזוריות: ניסים ואטורי.

המועמד יאיר נתניהו, קטף את המקום השני בקרב על השיריון לצעירים והשיג את המקום ה-35 ברשימה הארצית.

מהפקת הליכודיאדה נמסר: "זכינו השנה לאמון חוזר מממשתפי הליכודיאדה שבמשך שעות ארוכות עמדו בתור ההצבעה לקלפי כדי לממש את הזכות הדמוקרטית שהינה חלק מרכזי מתנועת הליכוד. אני קורא לכולם לקחת את התוצאות באווירה ספורטיבית ככאלו שמשקפות מגמות. האירוע והאווירה הליכודית – משפחתית הם החשובים ביותר. אנו מודים לכל מי שהצביע והשפיע וכן לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו על איגרת הברכה ששיגרו ביום שישי למשתתפי האירוע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך אתם קובעים
| 29-01-2017 2:34
בגלל שציפי חוטובלי שומרת שבת ולא השתתפה באילת שמו אותה במקום 27