סיכום חדשות המוזיקה: הקול זה הכול - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: הקול זה הכול

לא מעט מוזיקה טובה חזרה לבקר אותנו השבוע- החל משי גבסו שהשיק סינגל לאחר 3 שנים של שקט ועד לרועי אדרי שהשיק סינגל על היום המאושר בחייו והאחים סולומון שהודחו מדה וויס וחזרו בסינגל מפתיע לזירה המוזיקלית

סיכום חדשות המוזיקה: הקול זה הכול
  (צילום: יח"צ ויוטיוב)

לא מעט מוזיקה טובה חזרה לבקר אותנו השבוע. החל משי גבסו שהשיק סינגל לאחר 3 שנים של שקט ועד לרועי אדרי שהשיק סינגל על היום המאושר בחייו והאחים סולומון שהודחו מדה וויס וחזרו בסינגל מפתיע לזירה המוזיקלית.

יונתן רזאל במחווה מרגשת

לאחר ששבוע שעבר היה שבוע שכולו מחווה גדולה ומחבקת ליוצר מאיר בנאי ז"ל. גם יונתן רזאל בחר לעשות מחווה קטנה בהופעתו שהתקיימה השבוע בהיכל התרבות מעלה אדומים בו אירח את האחים ידידיה ויצחק מאיר ואת אחיו אהרן. ובחר לבצע את להיטו המוכר של מאיר- 'גשם'.

לכתבה המלאה לחצו כאן

(צילום: שלומי אלבוים)

המחווה של כיפה לייב לאפריקה 

ואם כבר הזכרנו מחוות, הלהקה הווקאלית 'כיפה לייב' החליטו לרענן לנו את השבוע בקליפ חדש וסוחף שכולו מחווה לדרום אפריקה, ממנה הגיעו כמה מחברי הלהקה. הקליפ המרשים צולם מההרים המרהיבים של מדבר יהודה, אנחנו לגמרי אהבנו!

לכתבה המלאה לחצו כאן

הדואט בין עוזיה צדוק ואמיליה אוזן

האיחוד המוזיקלי בין הזמר עוזיה צדוק ל'ילדה מרומניה', אמליה אוזן- אומנם עדין לא קרה, אבל בזכות דורון סלומון שחיבר בין הביצועים של השניים לסרטון אחד נשמעת התוצאה הכי קרובה לדואט משותף לשיר 'צל עץ תמר'.

לצפייה בביצוע לחצו כאן

האחים סולומון מחשבים ביצוע מחדש

אומנם נבחרת הסרוגים שלנו בתכנית 'דה וויס' הולכת ומצטמצמת, אך ה'שמש' בקצה המנהרה הגיע מהמודחים הטריים, האחים סולומון שבחרו לשחרר ביצוע מחודש שלהם לשיר 'שמש', השיר שבעצם גרם להדחתם. להפקת הביצוע המושקע הם דאגו להפקיד את אלנתן שלום, שכזכור הודח גם הוא מהעונה הנוכחית של 'דה וויס'.

לכתבה המלאה לחצו 

https://www.youtube.com/watch?v=b_vdfKzpNnE

רועי אדרי בשיר על היום המאושר בחייו

ואם כבר דיברנו על יוצאי 'דה וויס' הזמר והיוצר רועי אדרי, הספיק באמת לעשות את המטרה שלשמה מתכנסים האמנים בשלל תכניות השירה וזכה להוציא מאז התכנית 3 אלבומים מקוריים והשבוע השיק את הסינגל 'שירת מלאכים' מתוך אלבומו הרביעי עליו עובד בימים אלה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

קול החדש במוזיקה: משה נריה כורסיה 

ובפינתנו השבועית ערכנו הפעם ראיון מיוחד עם היוצר והזמר משה נריה כורסיה  שסיפר על הקשר המפתיע שלו למוזיקה של מייקל ג'קסון, למה בחר דווקא להשיק כסינגל בכורה שיר אהבה? ואיך כל זה מתחבר לו עם היותו מחנך בישיבה תיכונית במודיעין?

לצפייה בראיון המלא לחצו כאן

שי גבסו נפרד מהשפה העברית 

לאחר שלוש שנים, מאז צאת האלבום האחרון "כל הימים". השיק השבוע שי גבסו את הסינגל 'יש דרך' שאותו כתב והלחין. הסינגל הוא גם מעין שיר פרידה זמנית מהשפה העברית, מהסיבה שגבסו משיק בעוד כחודש EP בינלאומי ראשון בארצות הברית, בו יתמקד בתקופה הקרובה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו