רק עד 12 בלילה: אתם יכולים להציל פי שלושה - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

רק עד 12 בלילה: אתם יכולים להציל פי שלושה

בעזרתם האדיבה של תורמים, יוצאו באגודת "אפרת" בקמפיין מיוחד שימשך עד יום שני שלאחר פרשת שמות. במהלך אותן שעות: כנגד כל שקל שייתרם לאגודה, תורמים יתרמו שני ש"ח כך יוצא שכל מי שתורם שקל אחד, למעשה עוזר לאפרת בשלושה שקלים

רק עד 12 בלילה: אתם יכולים להציל פי שלושה
  (צילום: שאטרסטוק)

בישראל מתבצעות בכל שנה כ- 40,000 הפלות. אגודת 'אפרת' תומכת בנשים המעוניינות "להפיל" בכדי שימשיכו את ההריון למרות הקשיים, ומלווה אותם הן בסיוע נפשי והן בסיוע כלכלי. בזכות פעילותה של אגודת אפרת ניצלים חייהם של כ-4000 תינוקות מידי שנה.

חלק מהליווי הצמוד של "אפרת" כולל סיוע כלכלי לשנתיים הכולל: מיטה, עגלה ואמבטיה לתינוק, ערכת ביגוד וציוד ראשוני וכמובן טיטולים, מטרנה וסל מזון למשפחה.

ד"ר שוסהיים: "אנו הולכים בדרכן של המיילדות העבריות נגד גזירת פרעה של ימינו. בשעות האלו ניתן להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות של אגדות אפרת על ידי הצלת ילדים. לכן אני פונה לכל אחד ואחת היו שותפים לפעילות קודש זו ותזכו גם כן עמנו להציל את ילדי ישראל".

כל שקל הופך לשלושה | מצילים את ילדי ישראל | לפרטים לחצו כאן

באגודת "אפרת" ישנן אלפי מתנדבות שמלוות יום יום את היולדת ועוזרות להן בתמיכה נפשית ובכל מה שנדרש למימוש זכויותיהן כדי ללהן וילדיהן יהיו חיים טובים ומאושרים.

ממשיכים בדרכי המיילדות העבריות

מועצת הרבנות הראשית ורבנים מכל החוגים והעדות יצאו בקריאת קודש להקדיש את השבוע שבו נקרא בתורה על המיילדות העבריות שהצילו את ילדי ישראל מגזירת פרעה לאגודת 'אפרת' שממשיכה בדרכן ומצילה בימים אלו אלפי תינוקות מגזירת פרעה של ימינו.

בעזרתם האדיבה של תורמים, יוצאו באגודת "אפרת" בקמפיין מיוחד שימשך עד יום שני שלאחר פרשת שמות. במהלך אותן שעות: כנגד כל שקל שייתרם לאגודה, תורמים יתרמו שני ש"ח כך יוצא שכל מי שתורם שקל אחד, למעשה עוזר לאפרת בשלושה שקלים וכך אם על כל תרומה היה ניתן להציל ילד אחד, מעתה יוכלו להינצל שלושה ילדים.

היו שותפים עם אפרת בהצלת ילדי ישראל לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה הילדים בתמונה מחופשים לסנטה קלאוס?!?!
1 | 23-01-2017 18:08
זו עמותה דתית שמפרסמת באתר דתי! אין אחרות תמונות של ילדים חמודים?!
מה זה סנטה קלאוס?
יהודי | 23-01-2017 22:39
2
רציתי לתרום אבל...
חבל... | 23-01-2017 23:56
אי אפשר לתרום... יש עקבות אחריי.. כך עכשיו הודיעו לי כאן.