רחובות: שדד שרשראות מזקנות ונתפס. צפו - סרוגים

רחובות: שדד שרשראות מזקנות ונתפס. צפו

גבר כבן 40 נהג לשדוד שרשראות מנשים מבוגרות. באחת הפעמים גרם לנפילתה של אישה בת 76 וידה נשברה. לאחר מאמצי חקירה הוא נעצר והודה במיוחס לו. צפו

רחובות: שדד שרשראות מזקנות ונתפס. צפו
  (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בפעילות מבצעית של משטרת ישראל ברחובות נעצר חשוד בתלישת שרשראות מנשים. העצור, גבר בן 40 מירושלים, חשוד בשני מעשי שוד חמורים של נשים, באחד מהם נשברה ידה של אישה בת 76.

האירוע הראשון התרחש ב-28/12/16 ברחוב הבנים בעיר, כאשר אישה בת 65 עלתה בחדר מדרגות בבניין בו היא גרה. החשוד הגיע אל האישה, נעמד מאחוריה , אחז בצווארה בשתי ידיו והצליח לתלוש מעליה שרשרת זהב ונמלט.

ב-11/1/17, אירע שוד נוסף עם מאפיינים דומים, כאשר אישה בת 76 שהובילה את בנה בכיסא גלגלים ברחוב הרשנזון נתקלה בשודד. החשוד הלך אחרי האישה עד לכניסה לבניין בו היא גרה, משך אותה בחולצה מאחור, ודחף אותה תוך שהוא מפילה ארצה, ותלש מצווארה שתי שרשראות. כתוצאה מהנפילה נשברה ידה של האישה והיא נזקקה לטיפול רפואי.

(צילום: דוברות המשטרה)

בחקירה מאומצת תוך פעילות חקירתית סמויה במרכז העיר נלכד החשוד על ידי משטרת ישראל, נחקר הודה במיוחס לו ואף שחזר את המעשים. בתחילת השבוע הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו