אמילי עמרוסי: "מי שמשווה את עמונה לפיגוע בנגב הוא שקרן רשע ומנוול"

אמילי עמרוסי: "מי שמשווה את עמונה לפיגוע בנגב הוא שקרן רשע ומנוול"

אמילי עמרוסי, יוצאת בחריפות נגד מי שמשווה את פיגוע הדריסה ביישוב הערבי אום אלחיראן, במהלכו נרצח השוטר ארז לוי הי"ד, לאירועי עמונה בשנת 2006 ומכנה את מי שמשווה בין שני האירועים "שקרן, רשע ומנוול".

"מי שמשווה את עמונה לפיגוע הוא שקרן ומנוול"
  (צילום מסך ערוץ 2)

אשת התקשורת ועיתונאית 'ישראל היום', אמילי עמרוסי, יוצאת בחריפות נגד מי שמשווה את פיגוע הדריסה ביישוב הערבי אום אלחיראן, במהלכו נרצח השוטר ארז לוי הי"ד, לאירועי עמונה בשנת 2006 ומכנה את מי שמשווה בין שני האירועים "שקרן, רשע ומנוול".

"הייתי בעמונה 2006, כתבה עמרוסי. "מי שמשווה את זה לפיגוע בנגב הוא שקרן, רשע ומנוול".

"רק חלק קטן מאלימות המשטרה בעמונה תועד. עוד לא היו סמארטפונים. אפשר לקבל רמז לגבי מה שהלך שם בסרטונים שמסתובבים ברשת, על אף שלא תיעדו את הכל".

עמרוסי דוחה את הטענות לאלימות מצד מתיישבי עמונה לעבר כוחות הבטחון וכותבת: "את 'אלימות' המפגינים ראיתי בעיניי: מאות נערים ונערות הגיעו להפגין נגד הריסת הבתים. הם ישבו בשקט בתוך הבתים, אזקו את עצמם, התכוננו לפינוי בנוסח שק תפוחי אדמה".

על היקף האלימות היא כותבת: "בודדים עלו לגגות. הייתי שם מהבוקר עד הערב. לא ראיתי בעיניי שום אבן שהושלכה לעבר השוטרים, אבל היו אבנים שהושלכו. בודדות. היו עצורים ספורים, מעטים ביחס למספר הפצועים הרב בקרב המפגינים".


על כמות הפצועים מאלימות השוטרים בעמונה כתבה עמרוסי: "מעל 200 נערים ונערות הובהלו לבתי החולים, רובם עם פגיעות ראש שנגרמו בגלל אלות הפוכות, חלקם היו מחוסרי הכרה. ראיתי אותם מפרכסים על האלונקות באוהל המרפאה המאולתר שהמועצה האזורית הקימה. ראיתי את התאג"ד הצבאי מסרב לפנות אותם. ראיתי יס"מניקים מכים בני ובנות 15 בברוטאליות. בעיניים שלי. שמעתי עדויות מכלי ראשון של נערות שהוטרדו מינית בידי לובשי מדים. ראיתי גולגולות של ילדים פתוחות. ראיתי".

עמרוסי צירפה לדבריה סרטון וכתבה: "ראיתי. תראו גם אתם בסרטון המצורף".

"לא הייתי הבוקר בנגב אבל אני יודעת שנרצח שוטר, אבא לילדים. והושלכו מיליוני אבנים וסלעים, אחת מהן פגעה בראש של איימן עודה. לא היו שם נערים שאזקו את עצמם אחד לשני כדי שיהיה קשה לפנות אותם אלא מחבל דורס והמון מתפרע".

"אל תשוו בין עמונה 2006 לבין אום אל חיראן 2017. בראשון המשטרה היא הפוגע, בשני המשטרה היא הנפגע", סיכמה עמרוסי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בקיצור, מאה שערים צודקים: משטרה נאצית!
ברלה | 19-01-2017 10:21