סיכום חדשות המוזיקה: עושים רענון מחדש - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: עושים רענון מחדש

שבוע מרענן ומלא בניחוחות חדשים עבר עלינו. פתחנו פינה מוזיקלית חדשה, קבלנו אלבומים חדשים והופתענו לגלות שלל רעיונות וקולות חדשים במוזיקה בניהם ח"כ לשעבר בסינגל חדש ואמן שמציע כניסה למופע שלו תמורת חיוך

סיכום חדשות המוזיקה: עושים רענון מחדש
  (צילום:יחצ)

שבוע מרענן ומלא בניחוחות חדשים עבר עלינו. פתחנו פינה מוזיקלית חדשה, קבלנו אלבומים חדשים והופתענו לגלות שלל קולות חדשים בניהם ח"כ לשעבר בסינגל חדש ואמן שמציע כניסה למופע שלו תמורת חיוך.

גד אלבז משיק 'לחיים' ועוזב את הארץ

פתחנו את השבוע עם צאת הקליפ החדש והמושקע של הזמר גד אלבז בשם 'לחיים', בו הוא מארח את הראפר נסים בלאק. עם צאתו של הקליפ הודיע אלבז על השקת אלבומו הלועזי 'לחיים' ואישר באופן רשמי את עזיבתו מישראל לטובת שליחות בארה"ב "רוצה להיות אור לגויים" אך אל דאגה אלבז מבטיח שזאת עזיבה לצורך חזרה ובכל אופן אנו מוסרים לו המון בהצלחה בארץ ובעולם.

לכתבה המלאה- לחצו כאן

שומעים שזה ישראלי: עידן עמדי משיק אלבום רביעי

ואם כבר דיברנו על אלבומים חדשים, היוצר הכי ישראלי-עידן עמדי השיק אמש את אלבומו החדש והרביעי במספר "חלק מהזמן", עם שירי אהבה, תקווה ואמונה באחד שמעלינו. ההשקה הרשמית תערך בעוד כחודש עם אורחים מיוחדים ובראשם: חנן בן ארי.

לכתבה המלאה- לחצו כאן

 שר החינוך לשעבר, שי פירון מתארח בשיר של יוני יעיש

שר החינוך לשעבר, הרב ומהשבוע הזה אתם יכולים לקרוא לו גם הזמר שי פירון התארח בסינגל הבכורה של הזמר יוני יעיש. הסינגל 'עץ' הוא סינגל ראשון מתוך הפרויקט המיוחד "חשבתי לעוף" שכולו עוסק  בביקורת חברתית על חברה אשר משליכה לשוליים את המתקשים, ביקורת על קהות הלב והאטימות כלפי החלשים, אך לצד כל זה יש בו גם המון תקווה ואמונה באפשרות של שינוי.

לכתבה המלאה-לחצו כאן

עקיבא מקווה 'שיבוא טוב'

לאחר שהצליח לכבוש את המגזר בסינגל הראשון 'קרוסלה', הזמר עקיבא השיק השבוע את הסינגל 'שיבוא טוב', מתוך אלבום הבכורה שלו שעליו עובד בימים אלה. לנו הסינגל בא ממש טוב באוזן, במיוחד כשמדובר במילים ולחן של עקיבא עם הפקה מוזיקלית של ניר מיימון ודודו טסה על הגיטרות.

לכתבה המלאה- לחצו כאן

פינה חדשה- קולות חדשים

מעבר למיטב חדשות התרבות שאנו מפרסמים מידי יום, השבוע השקנו פינה חדשה בה נארח ונחשוף בכל יום שלישי את הקולות החדשים במוזיקה. פתחנו את המדור בראיון מיוחד עם הקול החדש 'מעבר לפינה': פינחס דולינסקי. "כבר כמה וכמה שנים שאני חושב על העניין" סיפר פינחס לסרוגים "את השיר "מעבר לפינה" זכיתי להלחין ולחבר לפני מספר חודשים ומיד ידעתי והרגשתי שאני חייב להוציא אותו"

לראיון המלא – לחצו כאן

הקליפ המשעשע שיזכיר לכם כמה טוב להיות ישראלי

האמן הוותיק מניו יורק- גרשון ורובה השיק קליפ חדש ומרענן בשם 'אני ישראל', אותו בחר לצלם בשלל לוקיישנים בארץ ישראל ולשלב מגוון קטעים משעשעים שמזכירים כמה טוב להיות ישראלי.

לכתבה המלאה- לחצו כאן

היוצר משה נריה בשיר אהבה אישי לבורא עולם

ואם תהייתם איך נשמע שיר אהבה אישי במיוחד לבורא עולם, קבלו את הסינגל החדש "אותך מבקש". משמיעה ראשונית תחשבו שמדובר כאן בשיר אהבה לאישה, אך אל תתבלבלו היוצר החדש, משה נריה כורסיה מבקש לגעת ולהתקרב לתורה ולבורא עולם על ידי המוזיקה. אנחנו לגמרי בעד!.

לכתבה המלאה-לחצו כאן

האמן שמזמין אתכם לחייך ולהיכנס חינם למופע שלו

השבוע פרסם הזמר והיוצר עידן דוד, מופע שיעלה לכם חיוך (תרתי משמע) בין האמנים שעתידים להתארח איתו במופע המשמח הזה תוכלו למצוא את נעה ירון דיין. אז תכינו את החיוכים ובואו ליהנות ממופע מלא במוזיקה שמחה ומקורית.

לכתבה המלאה- לחצו כאן

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו