הלם ביישוב של מנהל בי"ס שנעצר בחשד לעבירות מין - סרוגים

הלם ביישוב של מנהל בי"ס שנעצר בחשד לעבירות מין

מעצרו של מנהל בית ספר מהצפון החשוד במעשה מגונה בנער בן 12 בביתו, הוארך בארבעה ימים. חבריו ליישוב: "מדובר באדם מוערך מאוד ועטור הישגים חינוכיים"

הלם ביישוב של מנהל בי"ס שנעצר בחשד לעבירות מין
  (צילום: שאטרסטוק)

מעצרו של מנהל בית ספר מהצפון החשוד במעשה מגונה בנער בן 12 בביתו, הוארך היום (רביעי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בקריית שמונה, כך דווח הערב באתר 'וואלה'.

כזכור, המנהל נעצר ביום ראשון האחרון לאחר תלונה שהגיש אביו של הנער, שמצא את בנו בבית המשפחה עם המנהל.

תושבי היישוב בו מתגורר המנהל קיבלו קשה את הבשורה ואת החשדות המיוחסים לו: "מדובר באדם מוערך מאוד ועטור הישגים חינוכיים", אמר אחד התושבים לאתר 'וואלה'. "אנשים כל כך מכבדים ומעריכים אותו, עד כדי כך שאף אחד לא התייחס לזה ברשתות החברתיות. הם לא רוצים לפגוע בו ובכבודו, שאותו הוא הרוויח ביושר רב".

תחילתה של הפרשה ביום ראשון בערב, עם הגשת התלונה של אבי הילד, שלפיה הוא "הופתע לגלות בביתו גבר זר, עם גרסה מוזרה לשהותו בבית ולמעשיו". האב הזעיק למקום את המשטרה והגבר נעצר. לפי החשד, המנהל יצר קודם לכן קשר טלפוני עם הבן ולאחר מכן בא לפגוש אותו בביתו.

עורכי הדין רונן יאיר ויראת בנדלק המייצגים את החשוד, מסרו ביום שני האחרון כי "בשל צו איסור הפרסום והשלב המוקדם שהחקירה נמצאת בו, לא ניתן להתייחס לנסיבות המקרה. ניתן לומר כי החשוד מכחיש את העבירות המיוחסות לו ואנו מאמינים שבקרוב תתבהר התמונה המלאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חשוד
יהודי | 11-01-2017 20:33
ב"ה איני מכירו אבל השכר הישר אומר שאדם שרוצה לבצע דברים המיוחסים לו, לא יעשה זה בביתו של הבחור! אולי יזמין אותו לאיזה מקום אדרבה, נראה שהמנהל המסור משקיע מזמנו לחיזוק וקידום הבחור. וכנראה דווקא אביו של הבחור שונא את המנהל הזה ומצא סיבה להעליל עליו
לא נראה תמים. אני לא היתיי מסכימה שהמנהל יקבע
יהודיה | 12-01-2017 11:10
להפגש בביתי ללא ידיעתי עם בני. וכנראה גם נגע בילד אחרת היה לו הסבר טוב למעשיו והילד לא היה אומר שנגעו בו. קצת שכל.
2
מה לעשות אבל האיש המיוחס שלכם הוא סוטה
התירוץ עלוב ביותר | 11-01-2017 22:06
עובדה שקבע בטלפון עם גבר ומסתבר שהוא סוטה, אבל לא ציפה לילד.