שומעים שזה ישראלי: עידן עמדי משיק אלבומו הרביעי

שומעים שזה ישראלי: עידן עמדי משיק אלבומו הרביעי

היוצר הכי ישראלי-עידן עמדי השיק היום את אלבומו החדש והרביעי במספר "חלק מהזמן", אז מה צפוי לנו לשמוע שם? איך האמונה וההתחזקות של עמדי באה לידי ביטוי באלבום? ואיך חנן בן ארי קשור לכל הסיפור הזה?  

הכי ישראלי: עידן עמדי משיק אלבום חדש
  (צילום: יחצ)

עידן עמדי, אחד מהיוצרים המצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל בשנים האחרונות משיק היום(ד') את אלבומו הרביעי- "חלק מהזמן". לאחר שפרץ לחיינו מהתכנית 'כוכב נולד' וזכור לכולנו כ'זמר הלוחמים' (עד היום בדמיון שלנו הוא עדין עם המדים הירוקים) עמדי מוכיח שוב שיש לו עוד הרבה על מה לשיר ולחדש מעבר לחוויות מהצבא.

באלבום החדש, יש שילוב מעניין בין קולות ים תיכוניים וסלסולים לבין מוזיקה ישראלית עכשווית עם נגיעות פופ עדינות. כשפגשתי לאחרונה את עמדי בכיתת אמן שבה הוא שיתף את חוויות הכתיבה של האלבום האחרון, השתחלו בין מילותיו לא פעם וגם לא פעמיים ב"ה ובעז"ה ולשאלתכם האם הוא מתחזק? הוא עונה בדרכו שהאמונה בבורא תמיד ליוותה אותו. זה ללא ספק בא לידי ביטוי במילות השירים באלבום שמספרות בעיקר על אהבה, תקווה בשילוב עם אמונה באחד שמעלינו.

עידן כבר מחזיק באמתחתו שרשרת להיטי ענק: "כאב של לוחמים", "תשליך", "אלייך", "נגמר", "בזמן האחרון", "קול זיכרון ישן" ועוד רבים וטובים. שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמוסיקה הישראלית. גם שיר הנושא של האלבום החדש "חלק מהזמן" זכה להצלחה רבה ולהשמעות רבות בכל תחנות הרדיו הגדולות.

את צאת האלבום החגיגי חגג אמש עידן בהשקת סינגל חדש מהאלבום בשם 'בסוף'. והחגיגה האמיתית עתידה להיות במופע השקה חגיגי (שאליו כל הכרטיסים אזלו) שייערך בחודש הבא בהאנגר 11, בו הוא מארח את חנן בן ארי, מירי מסיקה ויובל דיין לחגיגת מוזיקה חדשה ישראלית ומלאה בנשמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עידן עמדי בסוף
שוש עטר | 20-03-2018 17:45
שיר מהמם. מלא תובנות על החיים זמר מוכשר ונוגע