מהפיכת אתר התנ"ך מגיעה למשרד החוץ - סרוגים

מהפיכת אתר התנ"ך מגיעה למשרד החוץ

מנהלי ועובדי מחלקת מערכות המידע והתקשוב של משרד החוץ הגיעו למכללה האקדמית הרצוג על מנת לעמוד מקרוב ולהתרשם מפיתוח אתר התנ"ך של המכללה

מהפיכת אתר התנ"ך מגיעה למשרד החוץ
  עובדי משרד החוץ, מכירים את אתר התנ"ך

מכללת הרצוג אירחה השבוע קבוצה של עובדי מחלקת מערכות המידע והתקשוב של משרד החוץ, בראשותו של מנהל המחלקה מר אלי קורח.

הקבוצה הגיעה למכללה על מנת להתרשם ולעמוד מקרוב על פיתוחו של אתר התנ"ך – (Hatanakh.com)  שפותח במכללה.

אתר התנ"ך הינו מאגר ידע עצום, מקיף וחוויתי של עשרות אלפי פריטי תוכן שנאספו במשך 50 שנות מחקר, לימוד, הוראה וכתיבה שמאפשר אינטגרציה בין תוכן, כלים ופדגוגיה להוראה ולימוד התנ"ך בשפה העברית והאנגלית ובהקמתו השקיעה מכללת הרצוג משאבים רבים.

לצורך הקמת האתר התבצע שיתוף פעולה עם חב' "מטריקס"- בית התוכנה הגדול בישראל שפיתחה את אתר התנ"ך מבחינה טכנולוגית, בליווי של 12 אנשי תוכן: מומחי תנ"ך, מידענים, כותבים, רבנים, אנשי הגות, אקדמיה ואמנות בהקשר התנ"ך.

הרב ד"ר שוקי רייס, העורך הראשי של אתר התנ"ך וראש החוג לתנ"ך במכללת הרצוג מציין שאתר התנ"ך הינו אתר מהפכני ועתיד להוביל את לימודי התנ"ך בעתיד. "אתר התנך בנוי על בסיס התפיסה המסורתית של אלפי שנות לימוד תנ"ך ועל בסיס נוסח המסורה, תוך קיום שיח מתמיד וערני עם חקר המקרא העדכני ביותר. האתר מיועד לקהלי יעד רבים : מורים, תלמידים, הורים, רבנים ומעבירי שיעורים, לומדי התנך המודרני, שוחרי תנך שאינם יהודיים, כל מי שצריך להיעזר בטקסט של התנך, מטיילים, תיירים ועוד".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו