ברנז'ה: אראל סג"ל עוזב את מקור ראשון

עיתונאי ערוץ 20 וגלי צה"ל עוזב את מקור ראשון כדי לכתוב טור למוסף סוף השבוע באתר וואלה!. הבוקר הוא קיבל מכתב תביעה מרביב דרוקר בגין לשון הרע והוצאת דיבה

ברנז'ה: אראל סג"ל עוזב את מקור ראשון
  (קרדיט צילום: גלעד בר שלו)

אראל סג"ל עוזב את מקור ראשון ומצטרף לוואלה!.

העיתונאי המשדר תוכנית יומית בגלי צה"ל, ומגיש התכנית 'הפטריוטים' בערוץ 20, יחל לכתוב טורים עבור מגזין סוף השבוע של האתר ויעזוב את מקור ראשון, בו הוא כותב בשנתיים האחרונות.סג"ל, כתב שנים ארוכות במעריב, ולאחר מכן באתר 'מידה', עזב לפני שנה את רדיו 'גלי ישראל' כדי לשדר תכנית יומית בגלי צה"ל, בין השעות 11:00 ל-12:00, בנוסף סג"ל מנחה גם את "ערב חדש" בטלויזיה החינוכית.

סג"ל מסר: "אני עצוב לעזוב עיתון שהיה לי לבית ולמשפחה במשך שנים ארוכות אך גאה ונרגש לשתף פעולה עם האתר הפופולרי בישראל. שיהיה לכולנו בהצלחה".

תביעת דיבה מרביב דרוקר

בתוך כך, הבוקר (ג') הגישו רביב דרוקר וערוץ 10 תביעת דיבה בסך 100,000 שקלים נגד אראל סג"ל ושמעון ריקלין, בעקבות התחקיר אותו פרסמו בתכניתם לפיהם צוות המקור בראשות רביב דרוקר שלח תחקירן כדי שיפיל את מח"ט גבעתי דאז עופר וינטר, וזאת כדי לטרפד את קידומו.

דרוקר הסביר את התביעה בציוץ בטוויטר: "אני לעולם לא אתבע את גלי צה"ל, שהיא מקום שאני אוהב ובכוונה העמדנו את סכום התביעה על סכום נמוך בהרבה מהנזקים שנגרמו לנו כדי לאותת שהעניין הוא לא כסף, אלא שכולם יבינו שאי אפשר להוביל לינץ' מכוער ושיקרי בלי לבדוק מינימלית איתי את העניין. ניסינו בלי תביעה לשכנע אותם להודות שאין להם שום ראייה לעובדות שהם שידרו, כמו שעשה עו"ד סבוראי, אבל הם סרבו. אם ייגזרו לטובתנו פיצויים, נתרום אותם."

כתיבת תגובה

הוספת תגובה - סרוגים
הדפסה

שם

נושא

תוכן

תגובה 1
הצג את כל התגובות