סערת הלוויות הנרצחים • קרא: "לא הסכימו שאגיע" - סרוגים

סערת הלוויות הנרצחים • קרא: "לא הסכימו שאגיע"

על רקע הסערה העדרות נציגי ממשלה להלוויות נרצחי פיגוע הדריסה , סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא, טוען כי הוא התכוון להשתתף באחת הלוויות, אך צה"ל לא אישר

סערת הלוויות הנרצחים • קרא: "לא הסכימו שאגיע"
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

על רקע הסערה שהתעוררה אמש (שני) בעקבות אי הגעתם של נציגי ממשלה להלוויות 4 נרצחי פיגוע הדריסה בירושלים, סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא, טוען כי הוא התכוון להשתתף באחת הלוויות, אך נענה בשלילה.

"ביקשתי להשתתף בהלוויה בהר הרצל ונעניתי בשלילה שצה"ל מעדיף שתהיה הלוויה צבאית", כתב קרא בחשבון הטוויטר שלו. קרא אף הוסיף כי בכוונתו לקדם הצעת חוק שתחייב נציגי ממשלה להשתתף בכל הלוויה צה"לית.

דבריו של קרא הגיעו בעקבות הביקורת הציבורית על כך שאף שר לא השתתף באף הלוויה שנערכה אתמול.

לכידה

לטקסי ההלוויות שנערכו בהר הרצל בירושלים, בבית העלמין בחיפה, בבית העלמין בכפר שאול ובכפר עציון, הגיעו חברי כנסת וראשי עיריות בלבד. הרצל חג'ג' אביה של שיר חג'ג' שנרצחה בפיגוע אמר לאחר ההלוויה: "אני לא מצפה לכלום, כנראה שלא היינו מספיק מפורסמים בשביל זה ולא מספיק אטרקטיביים, אם הם לא ראו לנכון לבוא. אף אחד לא גם התקשר".

הרצל אמר לכלי התקשורת לאחר ההלוויה: "היו נציגים מהצבא וכמה חברי כנסת. לא משהו מיוחד – כולה ילדה נדרסה, את מי זה מעניין? העיקר שהמשפחה של המחבל מבסוטים".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מזכיר הממשלה לגבש נוהל ולפיו שרי הממשלה וסגניהם יחויבו להשתתף בהלוויות של חיילי צה"ל שנהרגו בפעילות טרור או בפעילות מבצעית.

(צילום: מצלמת האבטחה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו