התשובה ל"התנהלות המעוותת" של האו"ם - סרוגים

התשובה ל"התנהלות המעוותת" של האו"ם

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות, נחתמו היום הסכמי מענק בין המשרד לשוויון חברתי לרשויות בית אל, קריית ארבע ודרום הר חברון. גמליאל: "תשובתנו להתנהלות האומללה של האו"ם"

התשובה ל"התנהלות המעוותת" של האו"ם
  (צילום: לשכת השרה גמליאל)

 

השרה גילה גמליאל נפגשה היום (שני) עם שלושה מראשי הרשויות ביהודה ושומרון, שי אלון, מלאכי לוינגר ויוחאי דמרי לחתימה על הסכמי מענק של המשרד לשוויון חברתי במרכזי הצעירים בבית אל, קריית ארבע והמוא"ז הר חברון.

לאור ההסכמים, יועברו 2.4 מיליון ₪, 800 אלף ₪ לכל אחת מהרשויות, לטובת תכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות וציוד מרכזי הצעירים בהן.

הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לתכניות מנהיגות, פעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים. בית אל, קריית ארבע ודרום הר חברון הן שלוש הרשויות הראשונות שעמדו בתנאי הקול הקורא וחתמו על הסכמי המענק. בקרוב, יועברו מענקים דומים לרשויות נוספות ביו"ש.

השרה גמליאל: "בימים שבהם יש עוד מי שמערער על ישיבתנו ביהודה ושומרון, אני קוראת לצעירים בישראל לבוא ולהתיישב בחבל הארץ הנפלא הזה. יש לכם את מלוא התמיכה המדינית, הביטחונית והכלכלית מהממשלה – בואו להתיישב ביו"ש. זוהי תשובתנו להתנהלות האומללה של האו"ם על מוסדותיו השונים, זוהי תשובתנו ל- BDS – אנחנו כאן כדי להישאר. עם אינו כובש בארצו, כי אינו יכול להיות כובש בארצו. אנחנו כאן, לא בזכות כוחנו אלא בכוח זכות אבותינו".

שי אלון, ראש מועצת בית אל, מלאכי לוינגר, ראש מועצת קריית ארבע ויוחאי דמרי, ראש מוא"ז הר חברון, מסרו: "בימים של קיטוב חברתי ושל הדרה על רקע פוליטי, אנו מודים לשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, להיכלל בתכנית המצמצמת פערים חברתיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו