"אוהב תורה וצנוע": ראש הישיבה סופד לתלמידו - סרוגים

"אוהב תורה וצנוע": ראש הישיבה סופד לתלמידו

הרב יעקב פישר, ראש הישיבה בה למד ארז אורבך הי"ד ספד לתלמידו וסיפר על רצונו העז להתגייס לצבא למרות בעיות רפואיות מהן סבל: "בחור אוהב תורה וירא שמים"

"אוהב תורה וצנוע": ראש הישיבה סופד לתלמידו
  (באדיבות המשפחה)

הרב יעקב פישר, ראש ישיבת 'נווה שמואל', בה למד ארז אורבך הי"ד, בן ה-20 מגוש עציון שנרצח אתמול (ראשון) בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים, ספד לתלמידו וסיפר על אישיותו המיוחדת ועל משפחתו.

"ארז היה בחור מלא רצון ומוטיבציה ונחוש מאוד, אבל בתוכו פנימה רך עדין ורגיש עם עקרונות וערכים ואהוב על כולם", סיפר הרב פישר לאתר ynet.

הרב פישר ציין כי "היו לו בעיות בריאות ובשל הפרופיל הנמוך הוא נלחם להתנדב לצבא. הוא שמח שמחה גדולה כשנודע לו שהתקבל לצבא, וזה לא הספיק לו. הוא המשיך להתעקש ונלחם לצאת לקורס קצינים. בחור אוהב תורה וירא שמיים עם נחישות פנימית יחד עם מידות טובות וצניעות מיוחדת. משפחה מיוחדת".

ביישובו של אורבך בגוש עציון הוציאו הודעה מיוחדת על מותו של בן היישוב, שהיה אחד משישה ילדים של קרן ואורי אורבך. "הוא ייזכר בחיוכו התמידי ובנכונותו לסייע ולהתנדב לכל מטרה טובה", נמסר מהיישוב.

ירון רוזנטל מנהל בית הספר כפר עציון שהכיר את המשפחה אמר: "אין מי שלא מכיר את משפחת אורבך השורשית בגוש עציון, הם ממש אבן מאבני המקום. איזה אסון, שוב נחצוב קבר באדמת הסלעים הקשה שלנו בבית הקברות של כפר עציון. 69 שנים אחרי נפילת שיירת העשרה שוב קוברים כאן יהודים שנרצחו רק בגלל שהם יהודים. עד מתי?".

בכיתה יב' כתב המחנך הרב איתן אנזבכר לתלמידו ארז אורבך: "עולמך ערכי ומגובש. אתה לא מהסס לומר את דעתך ואת מה שאתה מאמין בו. אתה שואף לעשות כל דבר ברצינות ומוכן להשקיע ולהתמודד עם אתגרים וזה בא לידי ביטוי בלימודים ובמעשים. אנחנו מברכים אותך שתמשיך בדרך זו גם בהמשך ובעזרת ה' תתפתח ותתקדם עוד בהצלחה רבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הלב נחמץ... עד מתי????!!!!
אליה | 10-01-2017 10:02