סיכום חדשות המוזיקה: סערות, החרמות וחורף - סרוגים

סיכום חדשות המוזיקה: סערות, החרמות וחורף

את השבוע הקריר הזה העברנו עם שלל סינגלים חדשים ומפתיעים, אז מי הצליח לרגש? מי עורר סערה תקשורתית ומי בכלל שר שהוא מעדיף במות קטנות? הכול בסיכום השבועי שלנו- תיהנו

05.01.17 15:10  ז' בטבת תשעז
סיכום חדשות המוזיקה: סערות, החרמות וחורף
  (צילום: פלאש 90 וצילומי יח"צ)

עוד לא הספקנו ממש להתאושש מחנוכה (בכל זאת מדובר במאכלי שמן וחלב) וכבר את השבוע הקריר הזה העברנו עם שלל סינגלים חדשים ומפתיעים, אז מי הצליח לרגש? מי עורר סערה תקשורתית ומי בכלל שר שהוא מעדיף במות קטנות? הכול בסיכום השבועי שלנו- תיהנו.

יניב בן משיח מעורר סערה

פתחנו את השבוע עם הזמר יניב בן משיח, שהשיק סינגל-קליפ חדש ויש שיאמרו חדש מידי עבור הציבור החרדי והדתי. בקליפ 'המעורר סערה' נראה בן משיח מזמין את החבר'ה לשתות עוד כוסית לחיים. והעובדה שהקליפ מזכיר יותר מידי קליפים ושירים שנעשו בגזרה 'הלא דתית' בעולם הזמר המזרחי הספיקה לגרום להחרמתו במגזר החרדי ובהודעת רדיו 'קול ברמה' על הפסקת השמעת שיריו שהיו עד כה אהובים במגזר החרדי. לכתבה המלאה לחצו כאן 

בכל אופן השיר כאן לשיפוטכם המסור.

הזמר אביגדור גביש פותח פתח 

הזמר והיוצר אביגדור גביש בשונה מיניב בן משיח, פותח פתח מסוג לגמרי אחר וחושף בסינגל חדש צבעוניות מוזיקלית בין רגאיי לג'אז ורוק שטרם נשמע לאחרונה במגזר. הסינגל 'גלות' הוא סינגל השני מתוך אלבום הבכורה לו שיראה אור לקראת חג הפסח. אנחנו כבר מצפים לדיסק הביכורים של היוצר המבטיח הזה.

לכתבה המלאה לחצו כאן

אביתר בנאי מוצא אור בתוך הצל

רגע לפני השקת האלבום החדש "לשונות של אש", אביתר בנאי השיק השבוע סינגל חדש בשם 'אור בצל' המחזיר אותנו קצת הישן יותר של אביתר, אנחנו בכל אופן מחכים בקוצר רוח לשמוע את האלבום המלא ולהחליט.

לכתבה המלאה לחצו כאן

איל כהן חולם דווקא על הבמות הקטנות

לאחר עבודה קשה על אלבום הבכורה שלו "אל תילחם בזמן",אייל כהן השיק הבוקר(ה') את הסינגל שכתב ביום הולדתו -"עוזב את הרקיע".  את השיר כתב והלחין איל בעקבות משאלה מיוחדת שהביע לאחר שחזר מהופעה מרשימה של זמר גדול לכבוד יום ההולדת שלו. איל בשיר מבקש במה קצת אחרת, בה לא יהיה דגש על "אור פנסים חזק בעיניים" המקשה לראות את מי שממול.

לכתבה המלאה לחצו כאן

להיכנס לשבת עם הפרויקט של רביבו 

הישר מקיסריה לבית הכנסת- הפרויקט של רביבו, השיקו היום מחרוזת חדשה בשם 'נגילה הללויה' מתוך האלבום החדש שכולו שירי מסורת ועתיד לצאת בקרוב. אז אם אתם רוצים קצת חימום לפני השבת זה בדיוק הזמן לפתוח את הרמקולים ולהתחבר לצלילים.

לכתבה המלאה לחצו כאן

 

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו