נעלים אופניות חדשות של המותג SEVENTY NINE עכשיו ברשת קרוקס & מור
חדש על המדף, צרכנות, תוכן שיווקי

נעלים אופניות חדשות של המותג SEVENTY NINE עכשיו ברשת קרוקס & מור

לקראת החורף מציע מותג הנעליים SEVENTY NINE מבית crocs & more קולקציית נעלי חורף ומגפים לכל המשפחה – לגברים ולנשים, נערים ונערות – בסגנון צעיר ועדכני ובגוונים אלגנטיים

נעלים אופניות חדשות של המותג SEVENTY NINE
  סוונטיניין - דגמים חדשים

SEVENTY NINE הוא מותג הנעלה שיקי, שמבטיח להעניק שפע של סטייל לכל הופעה בין רגע. ועכשיו מתחדשת הקולקצייה במבחר נעלים אופנתיות ואיכותיות לגברים.

הנעליים מיוצרות עם החומרים האיכותיים ביותר שילוו אותך לאורך שנים רבות. סוונטי-ניין מספק מבחר רחב של סגנונות המיוצרים ומעוצבים באירופה עם הדגמים האופנתיים והעדכניים ביותר שלא תרצו להסיר מהרגליים! נעלי המותג מגיעות בגזרות ועיצובים מגוונים עם הטרנדים הלוהטים ביותר בתחום האופנה ומעניקות נוכחות לאנשים שלא מוותרים על הנוחות והאופנתיות כאחד.

סוונטי ניין 500 ש"ח

סוונטי ניין 500 ש"ח

SEVENTY NINE מביא את הטרנדים המובילים בעולם האופנה אל תחום ההנעלה. נעלי האיכות מיוצרות באירופה במגוון דגמים עדכניים, עשויות מחומרים איכותיים ומעוצבות ברמת הגימור הגבוהה והמוקפדת ביותר. נעלי המותג מגיעות בשלל עיצובים וצבעים טרנדיים, בגזרות אופנתיות ונטולות-מאמץ, שמשדרגות כל לוק ומתאימות לכל אאוטפיט, מבלי להתפשר על הנוחות ומוכיחים כי נוחות ונוכחות צועדים ביחד!

סוונטי ניין 500 ש"ח

סוונטי ניין 500 ש"ח

את נעלי סוונטי-ניין ניתן להשיג ברשת חנויות קרוקס & מור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו